Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. X. 13.
Személyes adatok
N Kollár Katalin
név N Kollár Katalin
születési év 1955
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 99%
ELTE PDI1-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kollar.katalinppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4545
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Lodránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Pajor Gabriella PhD 2013  PDI1-ELTE
Szekeres Ágota PhD 2011  PDI1-ELTE
Taskó Tünde PhD 2010  PDI1-ELTE
Kádár Annamária PhD 2009  PDI1-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Piros Vera PhD (2016/08)  PDI1-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Vágó Emese (PhD) 2014/08  PDI1-ELTE
Somogyi Mónika (PhD) 2006/01  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Horváth Szilvia (PhD) (2019/08)  PDI1-ELTE
Szalkay Csilla (PhD) (2018/08)  PDI1-ELTE
Brassóiné Pfendtner Ágnes (PhD) (2017/01)  PDI1-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Piros Vera PhD ()  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület tanárképzés és a tanári pálya, pedagógiai szociálpszichológia, tanulók társas kapcsolatai, tanulási szokásai, fáradás iskolapszichológia, szociális kompetenciák fejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2015

N Kollár Katalin: Hogyan alakulnak ki a normák?, In: Szerk.: N Kollár Katalin, Szerk.: Rapos Nóra A társas, társadalmi viszonyok. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 33-42. (Tanár leszek; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Bernáth László, N Kollár Katalin, Németh Lilla : A tanulási stílus mérése, Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 71 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2012

N Kollár Katalin: Tanárképzést előkészítő BA/BSc modul pszichológiaoktatása az ELTE-n, In: Szerk.: Fülöp Márta, Szerk.: Szabó Éva A pszichológia mint társadalomtudomány: a 70 éves Hunyady György tiszteletére. Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 2012. pp. 445-467.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

N Kollár Katalin: A bolognai tanárképzés jellemzői a pszichológia tárgyak oktatásának szemszögéből., In: Szerk.: Baumstark Bea, Szerk.: Gombocz Orsolya, Szerk.: Hunyady György A tanárképzés 2010-2011 fordulóján: A piliscsabai regionális konferencia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2011. pp. 81-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

N Kollár Katalin: Tanárjelöltek pályaképe, képzéssel való elégedettségük és nehézségeik, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 9 (38): (1-2) pp. 5-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

N. Kollár Katalin, MARGIOTTA Umberto, CAENA Francesca, GUIBERT Pascal: A Research Based Joint Degree: The European Master Education Teacher Training Programme., In: Szerk.: MARGIOTTA Umberto European Teacher Education Achievments and Challenges. A joint curriculum development in Erasmus LLL EMETT project.. Venice: Pensa Multimedia, 2010. pp. 131-140.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2008

N Kollár Katalin: Pedagógusok pályaképe, a tanárképzéssel való elégedettségük és nehézségeik, PEDAGÓGUSKÉPZÉS 6: (4) pp. 7-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2006

N Kollár Katalin: Hogyan vezet a gondolkodás önbecsapáshoz? Festinger Kognitív disszonancia elmélete a munkahelyi gyakorlatban, In: Szerk.: Mészáros Aranka A munkahely szociálpszichológiai jelenségvilága. Miskolc: Z-Press Kiadó, 2006. pp. 111-134.
1, Egyének és csoportok
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2004

N Kollár Katalin: Feladatvégzés csoportban, versengés és együttműködés, In: Szerk.: N Kollár Katalin, Szerk.: Szabó Éva Pszichológia pedagógusoknak. Budapest: Osiris Kiadó, 2004. pp. 324-349. (Osiris tankönyvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2002

N Kollár Katalin: Tanulók tanulmányi terhelése, tanulási szokásai és túlélési stratégiái. Előadás, In: A Magyar Pszichológiai Társaság (MPT) XV. Országos Tudományos Nagygyűlése: Előadáskivonatok.Szeged, Magyarország, 2002.05.30-2002.06.02. Szeged: pp. 122 Kiadvány: Szeged: 2002.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
58
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
77
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
65

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )