Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 28.
Személyes adatok
Petruska Ildikó
név Petruska Ildikó
születési év 1953
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím petruskaimvt.bme.hu
telefonszám +36 1 463-4013
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BME
Jelenlegi munkahelyek
1977 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Lógó Emma PhD 2014  GSDI-BME
Novotny Ádám PhD 2011  GSDI-BME

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Kiss Szilvia (PhD) 2015/08  GSDI-BME
Kovács István (PhD) 2010/08  GSDI-BME
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Koren Zsolt (PhD) (2018/08)  GSDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A K+F és a marketing integráció szerepe az újtermék-fejlesztésben. Nyílt innováció, innovációs klaszterek, hálózati együttműködések.Vásárlói magatartás a fogyasztói és az üzleti piacon.
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2014

Kovács István, Petruska Ildikó: Operational characteristics of Hungarian innovation clusters as reflected by a qualitative research study, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 22: (2) pp. 129-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2014

Lógó Emma, Petruska Ildikó: An Empirical Study from Industrial Design Engineering Students’ Product Experiences with Intelligent Every Day Used Product, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (1) pp. 173-192.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Kovács István, dr. Petruska Ildikó: A piacorientáció érvényesülése az innovációs klaszterek működésében, In: Szerk.: Topár J A műszaki menedzsment aktuális kérdései. Budapest: Műszaki Kiadó, 2012. pp. 343-360.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2012

Lógó Emma, Dr Petruska Ildikó, Dr Török Ádám: Passenger Car as Complex Experience, TRANSPORT AND TELECOMMUNICATION 13: (4) pp. 275-283.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2011

Kovács István, Petruska Ildikó: A nyílt innováció előnyei és az innováció kinyitását segítő hálózati együttműködések, In: Szerk.: Fojtik János Felelős marketing: MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), 2011. pp. 821-832.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2009

Petruska I: Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon, VEZETÉSTUDOMÁNY XL: (különszám) pp. 5-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Petruska I: Hogyan működhet együtt a marketing a k+f-el a termékfejlesztésben?, HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 9: (Különszám) pp. 55-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2004

Petruska I: R&D-Marketing Integration in the New Product Development Process, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 12: (2) pp. 159-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2002

Petruska I, Szórádi M: Institute of Experimental Medicine – a Hungarian Centre of Excellence., In: Szerk.: Dévai Katalin, Szerk.: Papanek Gábor, Szerk.: Borsi Balázs A Methodology for Benchmarking RTD Organisations in Central and Eastern Europe: The Brighton Proceedings of the RECORD Thematic Network. Budapest: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2002. pp. 69-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2002

Petruska I: Why should Companies and Universities Co-operate in R&D? - the marketing fundamentals, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 303-315.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
16
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
21
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
11

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )