Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 11.
Személyes adatok
név Kalmár Magda
születési év 1944
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (törzstag emeritus)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kalmagfreemail.hu
telefonszám +36 1 213-8780
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1972 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 12.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 10.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Eigner Bernadett PhD 2013  PDI1-ELTE
Márkné Ribiczey Nóra Éva PhD 2011  PDI1-ELTE
Medgyesi Patricia PhD 2003  PDI1-ELTE
Radványi Katalin PhD 2002  PDI1-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Csapóné Ferenczi Szilvia Györgyi PhD (2017/08)  PDI1-ELTE
Gyöngy Kinga PhD (2018/08)  PDI1-ELTE
Sipos Lilla PhD (2018/08)  PDI1-ELTE
Tóthné Babos Edit PhD (2018/01)  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nagy Anett (PhD) (2017/01)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A fejlődés egyidejű és longitudinális összefüggésmintázatai a perinatális rizikó és a környezeti feltételek függvényében
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2014

Sipos Lilla, Kalmár Magda, Tóth Ildikó, Hunyadi László: Túl korai kezdés – mitől függ a folytatás? Anya–csecsemő interakciók mikroanalitikus megfigyelése: összefüggések a koraszülöttséggel és a mentális fejlődéssel, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 34: (4) pp. 311-337.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Sipos L, Pers BM, Kalmár M, Tóth I, Krishna S, Jensen MH, Semsey Sz: Comparative Network Analysis of Preterm vs. Full-Term Infant-Mother Interactions, PLOS ONE 8: (6) Paper e67183. 10 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2011

Danis I, Kalmár M: A fejlődés természete és modelljei., In: Szerk.: Danis I, Szerk.: Farkas M, Szerk.: Herczog M, Szerk.: Szilvási L, Szerk.: Balázs I A génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei. Budapest: Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet (NCSSZI), 2011. pp. 76-125. (Biztos Kezdet Kötetek; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Kalmár M: A agy fejlődését veszélyeztető tényezők és a veszélyek elhárításának lehetőségei., In: Szerk.: Danis I, Szerk.: Farkas M, Szerk.: Herczog M, Szerk.: Szilvási L, Szerk.: Balázs I A génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei. Budapest: Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet (NCSSZI), 2011. pp. 202-225. (Biztos Kezdet Kötetek; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2011

Hunyadi László, Kalmár Magda, Sipos Lilla, Tóth Ildikó: Az anya-gyermek interakció újszerű statisztikai megközelítése, STATISZTIKAI SZEMLE 9: pp. 957-979.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Ribiczey N., Kalmár M., Tóth I.: Anyák és egyéves gyerekeik interakciója játék helyzetben – számít-e, hogy a csecsemő koraszülött volt?, PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 30: (1) pp. 43-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
DOI 
2007

Kalmár Magda: Az értelmi fejlődés háttérösszefüggései és előrejelzésének lehetőségei, In: Kalmár Magda Szerk.: Kalmár Magda Az intelligencia alakulásának előrejelezhetősége és váratlan fordulatai: Rizikómentesen született, valamint koraszülött gyerekek követésének tanulságai. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2007. pp. 46-60.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2004

Kalmár M, Balaskó G: "Musical mother tongue" and creativity in preschool children's melody improvisations, BULLETIN OF THE COUNCIL FOR RESEARCH IN MUSIC EDUCATION 117: pp. 77-86.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
1996

Kalmár M: The course of intellectual development in preterm and full-term children, INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 19: (3) pp. 491-516.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
1990

Kalmár M, Boronkai J: Effects of parental attitudes and other family variables on the mental development of prematurely born children, In: Szerk.: M Kalliopuska Children and family structures. Helsinki; Lahti: University of Helsinki, 1990. pp. 165-186.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
48
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
61
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
12
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
13

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )