Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 03.
Személyes adatok
Horváth Dóra
név Horváth Dóra
születési év 1970
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 27%
BCE Gazdaságinformatika Doktori Iskola 70%
BCE Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola 3%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím dora.horvathuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5141
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgadaságtud ás Államigazgatási Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Csordás Tamás Viktor PhD 2016  GDI1-BCE
Nyirő Nóra PhD 2011  GDI1-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Lukács Rita PhD (2016/12)  GDI1-BCE
Markos-Kujbus Éva PhD (2017/01)  GDI1-BCE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Buvár Ágnes (PhD) 2015/08  TKDI2-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Farkas Tibor (PhD) (2017/08)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Termékdesign és termékinnováció Új generációs technológiai eszközök szerepe a társadalmi kommunikáció átalakulásában, innovációs terjedés Kvalitatív projektív technikák, online kollázs
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2016

Horváth Dóra, Mitev Ariel: Internet Memes: The Meteorites of the Online World. Spontaneous Online Content with Corporate Relevance, In: Szerk.: De Pelsmacker Patrick Advertising in New Formats and Media: Current Research and Implications for Marketers. Antwerp: Emerald Group Publishing Ltd., 2016. pp. 243-262.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2016

Cosovan Attila, Horváth Dóra: Emóció-Ráció: Tervezés-Vezetés: Designkommunikáció, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (3) pp. 36-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Mitev Ariel, Horváth Dóra: Internetes mémek a fogyasztók képtárában: Egy kiállítás mémei, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ, KÖZVÉLEMÉNY, MÉDIA : (2) pp. 21-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
DOI 
2015

Horváth Dóra, Mitev Ariel : Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv, Budapest: Alinea Kiadó, 396 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2014

Horváth Dóra, Mitev Ariel, Bauer András: Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 46-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Horváth Dóra, Csordás Tamás, Nyirő Nóra: A reklám környezetének alakulása, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 367-372. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Horváth Dóra, Mitev Ariel Zoltán: Csillagok háborognak: Kutatói introspekció és az introspekció egyéb formái a tudományos vita kereszttüzében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 46: (4) pp. 4-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Nyirő Nóra, Csordás Tamás, Horváth Dóra: Competing by participation – A winning marketing tool, CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY 4: ((21) Special Issue: Interrogating audiences: Theoretical horizons of participation) pp. 111-140.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2008

Mitev Ariel Zoltán, Horváth Dóra: A posztmodern marketing rózsaszirmai, VEZETÉSTUDOMÁNY 39: (9) pp. 4-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
2002

Horváth Dóra, Sajtos László: How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses, ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 29: (1) pp. 237-238.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:34 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
75
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
90
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
75

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )