Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. II. 05.
Személyes adatok
név Kolos Krisztina
születési év 1966
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím krisztina.kolosuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5228
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1992 - Budapesti Corvinus Egyetem (további intézmény)
1992 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Somosi Ágnes PhD (2018/08)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Szolgáltatásmarketing, panaszkezelés, fogyasztói magatartás a szolgáltatásoknál, vállalati versenyképesség, márkázás
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Gyulavári Tamás, Kolos Krisztina: The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary, In: Szerk.: Adamantios Diamantopoulos, Szerk.: Bodo B Schlegelmilch, Szerk.: Arnold Schuh, Szerk.: Udo Wagner “Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues”: PROCEEDINGS OF THE 6TH EMAC REGIONAL CONFERENCE. Wien: Vienna University of Economics and Business, 2015. Paper Impact. 8 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Kolos Krisztina, Gyulavári Tamás: A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok, In: Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Szerk.: Petruska Ildikó, Szerk.: Szalkai Zsuzsanna, Szerk.: Kovács István, Szerk.: Magyar Mária Marketing hálózaton innen és túl: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának tanulmánykötete. Budapest: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2015. pp. 317-325.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2014

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Somosi Ágnes: Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői, In: Szerk.: Hetesi Erzsébet, Szerk.: Révész B "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Szeged: SZTE GTK, 2014. pp. 1-12.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2014

Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina : Szolgáltatásmarketing-és menedzsment, Budapest: Alinea Kiadó, 468 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2013

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia: How do Elderly Consumers Use the Internet?, In: Szerk.: Smirnova, Maria M 4th EMAC CEE Regional Conference: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Szentpétervár: St Petersburg Academic University, 2013. pp. 177-184.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2009

Demeter Krisztina, Kolos Krisztina: Marketing, manufacturing and logistics: an empirical examination of their joint effect on company performance, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANUFACTURING TECHNOLOGY AND MANAGEMENT 16: (3) pp. 215-233.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
DOI 
2009

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia: The role of emotions and perceived control in the recovery strategy of service companies, APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 3: (3-4) pp. 65-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2008

Demeter Krisztina, Kolos Krisztina: A marketing, a termelés és a logisztika hozzájárulása a vállalati eredményességhez, SZIGMA 39: (3-4) pp. 199-218.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2005

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia: A magyar vásárlók akciókkal és árakkal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 39.: (3.) pp. 40-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
1996

Hooley G, Cox T, Shipley D, Fahy J, Beracs József, Kolos Krisztina: Foreign direct investment in Hungary: Resource acquisition and domestic competitive advantage, JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 27: (4) pp. 683-709.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 85
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:101 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
68
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
94
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
288

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )