Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 13.
Személyes adatok
Hofmeister Tóth Ágnes
név Hofmeister Tóth Ágnes
születési év 1947
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa (tanácskozási jogú tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 42%
BCE Gazdaságinformatika Doktori Iskola 58%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. III. 27.)
Elérhetőségek
drótpostacím agnes.hofmeisteruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5410
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BKE
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1972 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Piskóti Marianna PhD 2015  GDI1-BCE
Nagy Péter PhD 2014  GDI1-BCE
Simay Attila Endre PhD 2014  GDI1-BCE
Majláth Melinda PhD 2010  GDI1-BCE
Neulinger Ágnes PhD 2008  GDI1-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kasza-Kelemen Kata PhD (2016/12)  GDI1-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Debreceni János (PhD) (2018/08)  GDI1-BCE
Kásler Tina Timea (PhD) (2017/08)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztói magatartás, kulturális értékek, kulturális különbségek a fogyasztó magatartásban, fenntartható fogyasztás,
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2016

Hofmeister-Tóth Ágnes: Fogyasztói értékek, trendek és magatartás, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 26-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kopfer-Rácz Kinga, Zoltayné Paprika Zita: A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (7) pp. 41-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Hofmeister-Tóth Agnes, Kopfer-Rácz, Kinga, Sas, Dóra: Analysis of the Relationship between Market Orientation and Leadership Style in Hungarian SMEs, JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 4: (2) pp. 812-827.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2015

Nagy Péter, Hofmeister-Tóth Ágnes: "Azzá válok, amit vásárolok, és azt vásárolom, ami lenni szeretnék" - A fogyasztói identitás holisztikus elméletének tanulságai a marketing számára, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 49: (1) pp. 5-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Hofmeister Tóth Ágnes, Kopfer-Rácz Kinga, Sas Dóra: A magyar kis- és közepes vállalkozások vezetőinek vállalkozói hajlandósága, VEZETÉSTUDOMÁNY 46: (7) pp. 41-51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Hofmeister Tóth Ágnes: Fogyasztói magatartás, In: Szerk.: Rekettye Gábor, Szerk.: Tóth Tamás, Szerk.: Malota Erzsébet Nemzetközi marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. pp. 199-219. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Lynn Sudbury-Riley, Florian Kohlbacher, Agnes Hofmeister: Baby boomers of different nations: identifying horizontal international segments based on self-perceived age, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 32: (3/4) pp. 245-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Sudbury Riley Lynn, Kohlbacher, Florian, Hofmeister Toth, Agnes: A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors, In: Szerk.: Morven G McEacher, Szerk.: Marylyn Carrigan Contemporary issues in green and ethical marketing. Abingdon: Routledge Taylor & Francis Group, 2014. pp. 124-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Sudbury-Riley L, Hofmeister-Toth A, Kohlbacher F: A cross-national study of the ecological worldview of senior consumers, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 38: (5) pp. 500-509.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2013

Kopfer-Rácz Kinga, Hofmeister-Tóth Ágnes, Sas Dóra: A hazai kis- és közepes vállalatok szociokulturális beállítódása a Hofstede-dimenziók mentén, VEZETÉSTUDOMÁNY 44: (10) pp. 2-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
124
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
158
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
413

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2334 ( 2017. I. 15. )