Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 04.
Személyes adatok
Lukács Ágnes
név Lukács Ágnes
születési év 1974
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 98%
BME PDI-BME (tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács 1%
BME PDI-BME Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2014. XII. 12.)
Elérhetőségek
drótpostacím alukacscogsci.bme.hu
telefonszám +36 1 463-1269
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2008 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kas Bence PhD 2014  PDI-BME
Kemény Ferenc PhD 2013  PDI-BME

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Ladányi Enikő (PhD) 2015/08  PDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Nyelvelsajátítás, A nyelvi fejlődés zavarai, Morfológiai feldolgozás, Statisztikai tanulás és nyelvelsajátítás, Végrehajtófunkciók és nyelvfeldolgozás.
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2015

Lukács Ágnes, Ladányi Enikő, Fazekas Kata, Kemény Ferenc: Executive Functions and the Contribution of Short-Term Memory Span in Children With Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 2015: pp. 1-8.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Lukács Á, Kemény F: Development of Different Forms of Skill Learning Throughout the Lifespan, COGNITIVE SCIENCE 39: (2) pp. 383-404.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2014

Forgács Bálint, Lukács Ágnes, Pléh Csaba: Lateralized Processing of Novel Metaphors: Disentangling Figurativeness and Novelty., NEUROPSYCHOLOGIA 56: pp. 101-109.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2014

Lukács Á, Kemény F: Domain general sequence learning deficit in Specific Language Impairment, NEUROPSYCHOLOGY 28: (3) pp. 472-483.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
DOI 
2013

Kemény F, Lukács Á: Stimulus dependence in probabilistic category learning, ACTA PSYCHOLOGICA 143: pp. 58-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2012

Kas B, Lukács Á: Processing relative clauses by Hungarian typically developing children, LANGUAGE AND COGNITIVE PROCESSES 27: (4) pp. 500-538.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2010

Kemény Ferenc, Lukács Ágnes: Impaired procedural learning in language impairment: results from probabilistic categorization, JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY 32: (3) pp. 249-258.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
DOI 
2009

Lukács Á, Leonard LB, Kas B, Pléh CS: The use of tense and agreement by Hungarian-speaking children with language impairment, JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 52: (1) pp. 98-117.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
DOI 
2007

Lukács Ágnes, Pléh Csaba, Racsmány Mihály: Spatial language in Williams Syndrome: Evidence for a special interaction?, JOURNAL OF CHILD LANGUAGE 34: (2) pp. 311-343.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
DOI 
2002

Pléh Csaba, Lukács Ágnes, Racsmány Mihály: Morphological patterns in Hungarian children with Williams syndrome and the rule debates., BRAIN AND LANGUAGE 86 : pp. 377-383.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 38
nyelv: angol
DOI 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:97 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
73
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
94
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
23 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
22
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
352

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )