Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 09.
Személyes adatok
Piskóti István
név Piskóti István
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Doktori Tanács
(tudományági) Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola 99%
ME VDI (tudományági) Doktori Tanács 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Miskolci Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2014. XII. 12.)
Elérhetőségek
drótpostacím piskotiuni-miskolc.hu
telefonszám +36 46 565-197
mobiltelefon száma +36 20 941-4687
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1992
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1995
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Miskolci Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1984 - Miskolci Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 33
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 22
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Aswad Dina PhD 2013  VDI
Hajdú Noémi PhD 2013  VDI
Tőzsér Anett PhD 2011  VDI
Gulyásné Kerekes Rita PhD 2009  VDI
Szántó Ákos PhD 2008  VDI
Nádor Éva PhD 2006  VDI
Bernáth Attila PhD 2005  VDI
Nagy Szabolcs PhD 2005  VDI
Eszes István PhD 2000  VDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Deák Gábor PhD (2016/12)  VDI
Tóth Orsolya PhD (2016/12)  VDI
Yvonne Weiss PhD (2016/12)  VDI
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Marien Anita (PhD) 2013/08  VDI
Nagy Katalin (PhD) 2013/08  VDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Béki Piroska Boglárka (PhD) (2020/08)  VDI
(50%) Nagy László Zoltán (PhD) (2020/08)  VDI
Mató-Juhász Annamária (PhD) (2018/08)  VDI
Tóth Orsolya (PhD) (2018/08)  VDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A marketingtudományok terén: a marketing tudományos iskolái, innovációmarketing, business marketing, társadalmi marketing, régió és településmarketing elméleti, stratégiai és alkalmazási kérdései.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2014

Piskóti István: A települések marketingjének holisztikus modellje, In: Szerk.: Tózsa István Turizmus és településmarketing: Tanulmánykötet. Budapest: BCE Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, 2014. pp. 7-16.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Piskóti István : Business marketingmenedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 376 p. (Marketing Szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2013

Piskóti István, Nagy Szabolcs, Molnár László: Innováció piaci sikere – A hazai gyakorlat empirikus modellje, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (1) pp. 85-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Piskóti István: A társadalmi marketing modellje és hazai működésének feltételei, GAZDASÁGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYEI 6: (1) pp. 103-120.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2012

Piskóti István: The Social Problem Sensitivity of the Hungarian Population and Their Social Marketing Sensitivity, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 8: (1) pp. 59-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Piskóti István : Régió- és településmarketing, Budapest: Akadémiai Kiadó, 400 p. (Marketing Szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2008

Piskóti István, Nagy Szabolcs: Identity and image in the city marketing, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 42. évf.: (5-6. sz.) pp. 106-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2006

Piskóti István: Az innovációmarketing gyakorlati megoldásai, In: Szerk.: Vágási Mária, Szerk.: Piskóti István, Szerk.: Buzás Norbert Innovációmarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2006. pp. 129-163.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2005

Józsa László, Piskóti István, Rekettye Gábor, Veres Zoltán : Döntésorientált marketing = Decision-oriented marketing, Budapest: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 826 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 94
nyelv: Magyar és angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:107 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
164
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
200
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
24
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
318
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2012 - MTA Gazdálkodástudományi Bizottság tagja 2005 - 2012 MTA Marketingtudományi Bizottság alelnöke 1999 - 2005 MTA Általános Elméleti Marketing Albizottság elnöke, 1992 - a Miskolci Akadémiai Bizottság Marketing Munka-bizottságának elnöke, 2007 - European Marketing Academy (EMAC) tagja 2007 – Academy of Marketing (MAM) tagja 2007 - Public  Non-profit Marketing Association tagja Részvétel doktori (Ph.D) védési bizottságban az ország 7 egyetemén, 31 alkalommal.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )