Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. III. 17.
Személyes adatok
név Orosdy Béla
születési év 1948
intézmény neve
doktori iskola
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
PTE Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola 80%
PTE Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola 20%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím orosdyktk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
Jelenlegi munkahelyek
1975 - MKKE Pécsi Kihelyezett Nappali Tagozat (további intézmény)
1971 - MKKE Pécsi Kihelyezett Nappali Tagozat (további intézmény)
1970 - MKKE Egyetemi Piackutató Csoport (további intézmény)
1970 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 30
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 17
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Rácz-Putzer Petra PhD 2015  GDI2-PTE
Kovács Kármen PhD 2007  GDI2-PTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Gerdesics Viktória PhD (2016/06)  RPGDI
Nagy Ákos PhD (2016/05)  GDI2-PTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Hoffbauer Márk (PhD) 2016/08  RPGDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dobó Róbert (PhD) (2017/08)  GDI2-PTE
Pencz Helga (PhD) (2017/08)  GDI2-PTE
hiányos adatú hallgatói:
Nagy Ákos PhD (2011/08)  GDI2-PTE
Gerdesics Viktória PhD ()  RPGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület marketing, marketingelmélet, marketingkutatás, regionális marketing, politikai marketing, ökomarketing, marketingpszichológia, promóció
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2014

Orosdy Béla: A vendégelégedettség vizsgálata Harkányban, In: Szerk.: Fojtik János Elméleti igényességgel – a gyakorlat igényei szerint…: Tanulmányok Rekettye Gábor 70. születésnapjára. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar; Publikon Kiadó, 2014. pp. 337-350.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Orosdy Béla, Mészáros Bernadett: Városmárka a kultúra fővárosa projektév után Pécsett, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 46: (1-2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Orosdy Béla: Városmarketing és pécsi turizmus, In: Szerk.: Mezei C, Szerk.: Bakucz M Agrárátalakulás, környezeti változások és regionális fejlődés: Tanulmányok Buday-Sántha Attila 70. születésnapjára. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. pp. 60-72.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2010

Orosdy Béla: Korrupció és politikai marketing, In: Szerk.: Csefkó Ferenc, Szerk.: Horváth Csaba Politika és korrupció: A törvényesség és törvénytelenség határai. Pécs: PTE ÁJK, Pécs-Baranyai Értelmiségi Egyesület, 2010. pp. 102-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Orosdy Béla: Politikai marketing, árpolitika, korrupció, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 44: (4)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Orosdy Béla: A politikai marketing rendszere, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 41: (4-5)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2006

Orosdy Béla: Az ökomarketing három szintje, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 40: (5-6)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
1999

Orosdy Béla: A "negyedik P", MARKETING ÉS MENEDZSMENT 32: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
1995

Orosdy Béla : Koordináció, piac, marketing, Pécs: JPTE Közgazdaságtudományi Kar, 198 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
1981

Orosdy Béla: Gondolatok a szocialista marketingről, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 28: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:18 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
56
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
67
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
63

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )