Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. X. 01.
Személyes adatok
Rekettye Gábor
név Rekettye Gábor
születési év 1944
intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
Egyetemi Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
doktori iskola
PTE Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola (oktató)
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola 62%
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola 38%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2014. XII. 12.)
Elérhetőségek
drótpostacím rekettyektk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599/23196
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1984
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Pécsi Tudományegyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 14
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 10
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Komlódiné Pozsgai Gyöngyi PhD 2014  RPGDI
Pozsgai Gyöngyi PhD 2014  
Israel Boxer PhD 2010  GDI2-PTE
Fojtik János PhD 2009  GDI2-PTE
Nagyné Lányi Beatrix PhD 2008  GDI2-PTE
Zellerné Pavluska Valéria PhD 2006  GDI2-PTE
Gyarmatiné Bányai Edit PhD 2005  GDI2-PTE
Drávavölgyi Tibor PhD 2004  GDI2-PTE
Somogyvári Márta PhD 2004  GDI2-PTE
Hetesi Erzsébet PhD 2001  GDI2-PTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Nemzetközi marketing, termék- és árpolitika, japán menedzsment
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2016

Rekettye Gábor: A HATALMI ÁTALAKULÁS GLOBÁLIS MEGATRENDJE ÉS A NEMZETKÖZI MARKETING, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 3-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2015

G Rekettye, G Pozsgai: University and place branding: The case of universities located in ECC (European Capital of Culture) cities, EKONOMSKI VJESNIK / ECONVIEWS XXVIII: (Special Issue) pp. 13-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2013

G Rekettye, G Rekettye Jr: Global trends and their influence on future business performance, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT (IJBPM) 14: (1) pp. 95-110.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Rekettye Gábor : Marketing a magyar kisvállalatoknak, Budapest: Akadémiai Kiadó, 290 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
2012

Rekettye Gábor: Az árak észlelése és értékelése, VEZETÉSTUDOMÁNY XLIII: (05.) pp. 2-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2011

Israel Boxer, Gábor Rekettye: The relation between perceived service innovation, service value, emotional intelligence, customer commitment and loyalty in b2b, INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES AND OPERATIONS MANAGEMENT 8: (2) pp. 222-256.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: angol
DOI 
2006

Rekettye Gábor, Pintér József: Customer satisfaction and price acceptance in the case of electricity supply, INTERNATIONAL JOURNAL OF PROCESS MANAGEMENT AND BENCHMARKING 1: (3) pp. 220-230.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
DOI 
2001

Rekettye Gábor, Jonathan Liu: Segmenting the Hungarian automobile market brand using perceptual and value mapping, JOURNAL OF TARGETING, MEASUREMENT AND ANALYSIS FOR MARKETING 9: (3) pp. 241-253.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
1999

Rekettye Gábor : Az ár a marketingben, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 342 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 199
nyelv: magyar
1997

Rekettye Gábor : Értékteremtés a marketingben, Budapest: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 212 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 313
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:647 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
188
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
255
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
18
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
38 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
47
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
21
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1829
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A Marketing és Menedzsment folyóirat szerkesztő-bizottságának elnöke

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )