Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 10.
Személyes adatok
Zsolnai Anikó
név Zsolnai Anikó
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 15%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 84%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. VII. 10.)
Elérhetőségek
drótpostacím zsolnai.anikoastrum2000.hu
telefonszám +36 62 420-034
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve JATE BTK
Jelenlegi munkahelyek
1986 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kasik László PhD 2010  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Szabadi Magdolna PhD (2019/07)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Huszka Noémi (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Nemes Aranka (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Gáspár Csaba (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Nagy Krisztina (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Hegedűs Szilvia (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
Tápai Dorina (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A szociális és az érzelmi kompetencia fejlődése óvodás korban. A szociális készségek fejlesztése kisiskolás korban. A kötődések szerepe a szociális kompetencia fejlődésében.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Zsolnai Anikó, Kasik László, Braunitzer Gábor: Coping strategies at the ages 8, 10 and 12, EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 35: (1) pp. 73-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
DOI 
2015

Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta: Pluralism and values in education in Hungary - changes between 1990 and 2012, JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 36: (2) pp. 142-155.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2014

Zsolnai Anikó, Kasik László: Functioning of social skills from middle childhood to early adolescence in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 6: (2) pp. 54-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Zsolnai Anikó : A szociális fejlődés segítése, Budapest: Gondolat Kiadó, 273 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2012

Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta, Kasik László: Pre-school children's aggressive and pro-social behaviours in stressful situations, EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 182: (11) pp. 1503-1522.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
DOI 
2003

Zsolnai Anikó, Józsa Krisztián: Possibilities of Criterion Referenced Social Skills Development, JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD RESEARCH 1: (2) pp. 181-196.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2002

Zsolnai A: Relationship between children's social competence, learning motivation and school achievement, EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 22: (3) pp. 317-330.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 62
nyelv: angol
DOI 
2002

Zsolnai Anikó, Konta Ildikó : A szociális készségek játékos fejlesztése az iskolában, Budapest: Tankönyvkiadó, 117 p. (Pszichológia és pedagógia nevelőknek)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
2001

Zsolnai A : Kötődés és nevelés, Budapest: Eötvös József Könyvkiadó, 78 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
1999

Zsolnai A : Összefüggések a szociális kompetencia egyes komponensei, a tanulási motívumok és az iskolai tudás között, Szeged: JATEPress, 115 p. (JATE társadalomtudományi doktori disszertációk)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:124 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
68
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
110
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
9
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
365

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )