Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 27.
Személyes adatok
Horváth József
név Horváth József
születési év 1959
intézmény neve
doktori iskola
PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 99%
PTE NDI-PTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím jozsefhorgmail.com
telefonszám +36 30 433-8381
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudmányegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1989 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 8
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Bors Lídia PhD 2009  NDI-PTE
Nagy Borbála Cecilia PhD 2009  NDI-PTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Ghaboosi Akasha PhD (2018/12)  NDI-PTE
Kiss Ilona PhD (2018/12)  NDI-PTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Sadeghi Mohammad (PhD) (2018/08)  NDI-PTE
Szvath-Vecsera Dóry (PhD) (2017/08)  NDI-PTE
hiányos adatú hallgatói:
Porkoláb Ádám PhD (2016/08)  NDI-PTE
Simon Krisztián PhD (2016/08)  NDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület alkalmazott nyelvészet, angol íráspedagógia, korpusznyelvészet, tanulói korpuszok
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2014

Horváth József: “Sometimes students cannot be blamed for that”, In: Szerk: József Horváth Szerk: Péter Medgyes, Studies in Honour of Marianne Nikolov. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2014. pp. 370-381.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2013

Horváth József: What are BA and MA students proud of? The case of the International Pride Corpus, ARGUMENTUM 9: pp. 178-185.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Horváth József, Lovorka Zergollern-Miletic: "For someone whose first language is not English, everything seems original", In: Szerk: Jelena Mihaljevic Djigunovic Szerk: Marta Medved Krajnovic, UZRT 2012: Empirical studies in English applied linguistics. Zagreb: FF Press, 2013. pp. 142-154.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2012

Horváth József: „A szakmai közösségnek tudnia kell ezekről a problémákról”: A plágium kezelése a magyar egyetemi gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA 22: (7-8) pp. 96-110.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2012

Horváth József : Íráspedagógiai tanulmányok, Veszprém; Budapest: Gondolat Kiadó, 116 p. (Iskolakultúra könyvek)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2010

Horváth József, Reif Szilvia: Szerzők és szerzők: Íráspedagógiai kérdések a plágiumról, MODERN NYELVOKTATÁS 16: (4) pp. 39-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2009

Horváth József: Hungarian university students’ blogs in EFL: Shaping language and social connections, TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE 12: (4) pp. 1-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2002

Horváth József: Pedagogical annotation of learner corpora, In: Szerk: Hollósy, Béla Szerk: Kiss-Gulyás, Judit, Studies in Linguistics Vol. VI Part I: A Supplement to the Hungarian Journal of English and American Studies. Debrecen: Institute of English and American Studies, University of Debrecen, 2002. pp. 192-210.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2001

Horváth József : Advanced writing in English as a foreign language: A corpus-based study of processes and products, Pécs: JPTE Lingua Franca Csoport, 194 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 48
nyelv: angol
1996

Horváth József: The assessment of essay writing skills in the first-year proficiency test, In: Szerk: Nikolov M Szerk: Horváth J, Learning lessons: innovations in teacher education and assessment. Pécs: JPTE Lingua Franca Csoport, 1996. pp. 88-106.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:63 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
77
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
12
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
21
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
119
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A Modern Nyelvoktatás, a TESL-EJ, az EJAL és az IJITAL szerkesztője vagyok. Az Iskolakultúra, a Lublin Studies in Modern Languages and Literature, a Magyar Pedagógia, a System és a Teaching English with Technology bírálója vagyok. Publikációimra Magyarországon kívül a következő országokban dolgozó kollégák hivatkoztak: Ausztria, Brazília, Dél-Korea, Ecuador, Egyesült Királyság, Észtország, Japán, Kanada, Kína, Litvánia, Németország, Svédország, Szingapúr, Szlovénia, Taiwan és USA.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )