Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. II. 23.
Személyes adatok
Perjés István
név Perjés István
születési év 1965
intézmény neve
Eszterházy Károly Egyetem
Egyetemi Doktori Tanács
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
PTE Pszichológia Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 25%
PTE Pszichológia Doktori Iskola 15%
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola 60%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. XII. 11.)
Elérhetőségek
drótpostacím perjes.istvanektf.hu
telefonszám +36 36 520-400
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Kossuth Lajos Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zsubrits Attila PhD 2012  NDI2-ELTE
(50%) Bálint Gyöngyvér PhD 2009  SDI-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Tomori Tímea PhD (2020/04)  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Laczkóné Rácz Edit Anikó (PhD) (2018/08)  EKE NDI
(50%) Makkai Marianna Ágnes (PhD) (2018/08)  EKE NDI
Oláh András Béláné Tóth Enikő (PhD) (2018/08)  EKE NDI
(50%) Szentiványi-Szeles Beáta Rozália (PhD) (2018/08)  EKE NDI
Salamon Szilvia (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Angelika Mária (PhD) (2017/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület társadalompedagógia, iskolaelmélet, tantervelmélet, neveléselmélet, társadalmi kommunikáció
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2016

Perjés István: Hol héroszok halnak, ott emberek születnek, In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 113-135.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Perjés István, Schwendtner Tibor: Az elég jók igazsága, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 66: (1-2) pp. 41-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2014

Perjés István: Gyakorlatiasság, kreativitás és józan ész. A finn oktatás paradoxonjai?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 64: (1-2) pp. 5-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2013

Perjés István, Dobó István: Digitális állampolgárság narratívái neveléstudományi kontextusban, In: Szerk.: Lévai Dóra, Szerk.: Domonkos Katalin Digitális állampolgárság konferencia 2013: Konferenciakötet. Budapest: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2013. pp. 25-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2012

Dobó István, Perjés István, Vass Vilmos: Létezik-e ideális implementációs modell?, In: Szerk.: Kozma Tamás, Szerk.: Perjés István Új kutatások a neveléstudományokban, 2011: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány. A múlt értékei és a jövő kihívásai. Budapest: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 13-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2005

Perjés István : Társadalompedagógia, Budapest: Aula, 196 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2003

Perjés István : Az iskola mítosza, Budapest: Aula, 171 p. (Iskolaképek; 2.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
2003

Perjés István: Joyless Schools?, SOCIETY AND ECONOMY 1: pp. 57-68.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2001

Báthory Zoltán, Perjés István: A neveléstudomány a tudományok családjában, In: Szerk.: Báthory Z, Szerk.: Falus I Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001: a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának gyűjteménye. Budapest: Osiris Kiadó, 2001. pp. 11-29.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
1999

Perjés István: Markorientierte Qualität in der Lehrerfortbildung, In: Szerk.: Majorosi Anna, Szerk.: Perjés István A pedagógus-továbbképzés problématára = Brennpunkte der Lehrerfort - und Weiterbildung. Székesfehérvár; Budapest: OKKER Kiadó; Kodolányi János Főiskola, 1999. pp. 77-91.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: Magyar és német
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
81
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
133
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
35 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
153
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az MTA Pedagógiai Tudományos Bizottságának tagja


2017. III. 21.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2017. május 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2343 ( 2017. II. 28. )