Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 30.
Személyes adatok
név Turcsányi-Szabó Márta
születési év 1957
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Informatika Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím tszmartainf.elte.hu
telefonszám +36 1 381-2298
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Abonyi-Tóth Andor PhD 2015  NDI2-ELTE
Abonyi-Tóth Andor PhD 2014  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Ekker Nikoletta (PhD) 2014/08  IDI2-ELTE
Pasaréti Otília (PhD) 2012/08  IDI2-ELTE
Béres Ilona (PhD) 2010/08  IDI2-ELTE
Miksztai-Réthey Brigitta (PhD) 2006/08  IDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Fehér Viktor Zoltán (PhD) (2017/08)  IDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Technológia által segített tanulás eszközei és módszerei
jelenlegi kutatásainak tudományága informatikai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2012

Turcsányi-Szabó Márta: Aiming at Sustainable Innovation in Teacher Education – from Theory to Practice, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 11: (1) pp. 115-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Turcsányi-Szabó Márta, Magyar Tímea, Béres Ilona: Towards a Personalised, Learning Style Based Collaborative Blended Learning Model with Individual Assessment, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 11: (1) pp. 1-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Turcsányi-Szabó Márta, Csízi Ladislav, Végh Ladislav: Virtual Worlds in Education – best practice, design and research consideration, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 10: (2) pp. 309-323.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2012

Turcsányi-Szabó Márta: Fenntartható innováció a tanárképzésben – az elmélettől a gyakorlatig, OKTATÁS-INFORMATIKA 2012: (1-2) p. na. Paper na.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Ivan Kalaš, Haif E. Bannayan, Leslie Conery, Ernesto Laval, Diana Laurillard, Cher Ping Lim, Sarietjie Musgrave, Alexei Semenov, Turcsányi-Szabó Márta : ICT in Primary Education Analytical survey, Moszkva: UNESCO, 136 p. (ICT in Primary Education; 1.) Exploring the origins, settings and initiatives
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2009

Turcsányi-Szabó Márta, Béres Ilona, Magyar Tímea: The Function of Cognitive Styles in the Development of Effective Electronic Courseware for Higher Education, A GAMF KÖZLEMÉNYEI XXII: pp. 91-98.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2008

Turcsányi-Szabó Márta: Online Professional Development for Teachers, In: Szerk.: Gerald Knezek, Szerk.: Joke Voogt International handbook of Information Technology in primary and secondary education. London: Springer Verlag, 2008. pp. 729-742. (Springer International Handbooks of Education; 20.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2006

Turcsányi-Szabó Márta, Bedő Andrea, Pluhár Zsuzsa: Case study of a TeaM challenge game—e-PBL revisited, EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 11: (3-4) pp. 341-355.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2004

Turcsányi-Szabó Márta: Informatics teacher training in Hungary: building community and capacity with tele-houses, In: Szerk.: Andrew Brown, Szerk.: Niki Davis World Yearbook of Education 2004: Digital Technology, Communities & Education. London; New York: Routledge, 2004. pp. 277-288.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2001

Turcsányi-Szabó Márta: ÉPÍTMÉNYEK-re alkalmas környezetek a tanulás és tanítás érdekében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2001: (7-8) pp. 78-86.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
65
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
114
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
45
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
2

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )