Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. XII. 21.
Személyes adatok
Mandják Tibor
név Mandják Tibor
születési év 1953
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím tibor.mandjakuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5109
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási
Jelenlegi munkahelyek
2013 - EM- Normandie, Le Havre, France (további intézmény)
kutatóprofesszor
1995 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Tóth Tímea PhD (2016/12)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A szervezetek közötti piac szereplőinek viselkedésformái: üzleti kapcsolatok értéke és menedzsmentje; projekt marketing; B2B marketing, az ellátási lánc-, és a stratégiai menedzsment kölcsönhatásai.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2015

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: (August) pp. 32-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2012

Simon Judit, Mandják Tibor, Jörg Henseler, Szalkai Zsuzsa: Typology of business relationships using buyer’s and supplier’s perceptions, THE IMP JOURNAL 6: (2) pp. 109-134.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2011

Mandják Tibor, Szántó Zoltán: Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje, VEZETÉSTUDOMÁNY 42: (1) pp. 5-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Mandják Tibor, Simon Judit, Szalkai Zsuzsa: A framework for the analysis of global, regional and local business networks, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 40: (6) pp. 822-829.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
DOI 
2011

Mandják Tibor, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Bárdos Krisztina, Németh Sarolta: To Solve the Impossible, From Necessity to Success with the help of Business Network, THE IMP JOURNAL 5: (3) pp. 212-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2010

Mandják Tibor, Simon Judit: Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 39: (6) pp. 1038-1040.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2010

Mandják Tibor, Szántó Zoltán: How can economic sociology help business relationship management?, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 25: (3) pp. 202-208.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
DOI 
2002

Wimmer Ágnes, Mandják Tibor: Business relationships as value drivers?, In: Szerk.: Spencer R, Szerk.: Pons J F, Szerk.: Gasigla H 18th IMP Conference: Work in progress papers, CD-ROM. Dijon: IMP Group, 2002. pp. 1-11.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2000

Mandják Tibor, Durrieu Francois: Understanding the non-economic value of business relationships, In: The 16th IMP Conference.Bath, Nagy-Britannia, 2000.09.01-2000.09.03. Bath: University of Bath, pp. 1-16. Kiadvány: Bath: University of Bath, 2000.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
URL 
1998

Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process, In:Szerk.: Halinen-Kaila Aino, Szerk.: Nummela Nina The 14th IMP Conference: Interaction, Relationships and Networks: Vision for the future.Turku, Finnország, 1998.09.01-1998.09.03. Turku: pp. 471-490. Kiadvány: Turku: 1998.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 70
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:144 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
110
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
140
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
56
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
246
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Marketing az üzleti hálózatokban, magyarországi IMP Kutatóközpont igazgató. Industrial Marketing Management szerkesztőbizottsági tag. International Marketing and Purchasing Group (IMP) tag, bíráló szekcióvezető. 1999 - 2005 főállású oktató a Bordeaux Ecole de Management-ben (BEM) tanítottam. Létrehoztam és hazatérésünkig vezettem a BEM Üzleti Kapcsolatok Menedzsmentje kutatócsoportot. Kutatási ösztöndíjak Franciaországban (HEC, EM Lyon). 17 évet dolgoztam a nemzetközi kereskedelemben.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )