Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. XI. 04.
Személyes adatok
Berács József
név Berács József
születési év 1949
intézmény neve
Kaposvári Egyetem
Egyetemi Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag)
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 90%
KE Egyetemi Habilitációs Bizottság (teljes jogú külső tag) 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím jozsef.beracsuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5062
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1974 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Gábor PhD 2015  GDI1-BCE
Szőcs Attila PhD 2013  GDI1-BCE
Sajtos László 2006  GDI1-BCE
Keszey Tamara 2005  GDI1-BCE
Malota Erzsébet 2004  GDI1-BCE
Mandják Tibor 2003  GDI1-BCE
Kolos Krisztina 1999  GDI1-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Seer László-Csaba PhD (2017/08)  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2016

Bauer András, Berács József : Marketing, Budapest: Akadémiai Kiadó, 361 p. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2015

Berács József, Derényi András, Kováts Gergely, Polónyi István, Temesi József: Magyar felsőoktatás 2014 - stratégiai helyzetértékelés (második rész), KÖZ-GAZDASÁG X: (2) pp. 41-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Szőcs Attila, Berács József: A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése, SZIGMA 46: (1-2) pp. 99-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2014

Szőcs Attila, Berács József: Causal versus reflective specification, KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / ECONOMISTS FORUM 17: (3) pp. 3-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Berács József: Nemzetközi piacorientáció a felsőoktatásban, In: Budapesti Corvinus Egyetem Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszékének munkatársai Matematikai közgazdaságtan: elmélet, modellezés, oktatás: Tanulmányok Zalai Ernőnek. Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 2013. pp. 391-404.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Berács József, Zsótér Boglárka: Doktori iskolák összehasonlító értékelése törzstagjaik tudományos tevékenysége alapján, MAGYAR TUDOMÁNY 174: (2) pp. 176-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2003

Berács József: Piacorientáció, érték és a marketing, VEZETÉSTUDOMÁNY 34: (5) pp. 13-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2000

Berács József, Cox, Tony, Fahy, John, Fonfara, Krzysztof, Hooley, Graham, Shipley, David, Snoj, Boris: Market orientation in the transition economies of Central Europe, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 50: (3) pp. 273-285.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 176
nyelv: angol
DOI 
1996

Hooley G, Cox T, Shipley D, Fahy J, Beracs József, Kolos Krisztina: Foreign direct investment in Hungary: Resource acquisition and domestic competitive advantage, JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 27: (4) pp. 683-709.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 83
nyelv: angol
DOI 
1990

Berács József, Heslop, Louise A., Papadopoulos, Nicolas: National stereotypes and product evaluations in a socialist country, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 7: (1) pp. 32-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 144
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:403 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
209
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
271
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
17
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
65
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
25
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1352
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A European Marketing Academy (EMAC) elnöke 2006-2008 között, EMAC Fellow 2009-től MTA Közgyűlési képviselő 2010-2013

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )