Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 13.
Személyes adatok
Kereszty Orsolya
név Kereszty Orsolya
születési év 1979
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Doktori Tanács (tanácskozási jogú tag)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola
(tudományági) Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 92%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 6%
ELTE NDI2-ELTE (tudományági) Doktori Tanács (tanácskozási jogú tag) 1%
ELTE PDI1-ELTE (tudományági) Doktori Tanács 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kereszty.orsolyappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE BTK
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Hegyi-Halmos Nóra PhD 2016  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Hegyi-Halmos Nóra PhD (2017/06)  NDI2-ELTE
Pálfi Melinda PhD (2016/12)  NDI2-ELTE
Stéber Andrea PhD (2018/02)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Mérei Zsófia (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
Borszéki Szabolcsné Gábris Virág (PhD) 2009/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Hankovszky Katalin (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
Lőkös Krisztina (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület munkahelyi tanulás, professzionális tanulás és fejlesztés, egyenlőtlenségek az oktatásban, társadalmi nemek története
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái - a tudásmenedzsment szerepe - Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 4: pp. 34-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa, Csíkos Csaba: A szakképzésben oktatók professzionális tanulásának és fejlesztésének kutatási irányai a nemzetközi szakirodalomban, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 3: pp. 21-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Kereszty Orsolya: Gender inequality in the academia- results from a pilot study, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 149-159. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Kereszty Orsolya, Stéber Andrea: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 9-10: pp. 27-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2014

Kereszty Orsolya: Nők az oktatásban Magyarországon 1989-2013, In: Szerk.: Juhász Borbála A nőtlen évek ára: A nők helyzetének közpolitikai elemzése : 1989-2013. Budapest: Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség, 2014. pp. 259-294.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Kereszty Orsolya : "A Nő és a Társadalom" a nők művelődéséért (1907-1913), Budapest: Magyar Tudománytörténeti Intézet, 246 p. (Magyar Tudománytörténeti Szemle Könyvtára; 88.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
2010

Kereszty Orsolya : Nőnevelés és nemzetépítés Magyarországon (1867-1918), Sopron: Novum Verlag, 362 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2009

Kereszty Orsolya: Gender in Textbooks, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 4: (2) pp. 1-7.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2008

Kereszty Orsolya : Women's education in Hungary in the Era of Dualism, Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller Aktiengesellschaft & Co., 65 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2005

Kereszty Orsolya: A társadalmi nemek reprezentációjának vizsgálata a tankönyvekben, KÖNYV ÉS NEVELÉS 3: pp. 56-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:75 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
66
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
110
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
15
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
149
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Bolyai János Kutatási Ösztöndíj 2010-2013

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )