Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. III. 31.
Személyes adatok
Pohl Uwe
név Pohl Uwe
születési év 1961
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím uwe.pohlgmail.com
telefonszám +36 1 396-8791
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1989
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Lipcsei Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1994 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A kultúra szerepe a nyelvoktatásban, A kultúra és nyelvtanítás integrációja, Interkulturális kommunikáció, Nyelvoktatási és tanárképzési programok elemzése; pedagógus képzés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2016

Szesztay Margit, Uwe Pohl: In Praise of Team Training, ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL 1:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Uwe Pohl, Szesztay M.: Bringing creative, critical and compassionate thinking into ELT, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: (2) p. N/A. 9 p. Paper N/A.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Uwe Pohl, Révész Judit: Training to become a mentor: Hungarian EFL teachers' personal discoveries, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 8:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Uwe Pohl, Révész Judit: Mentors-in-the-making: some stepping stones along the way, MELTING POT 18: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Uwe Pohl, Margit Szesztay: Understanding group energy in university language classes, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 4:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2010

Pohl U: Best of Norwich, MELTING POT 5: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Uwe Pohl, Margit Szesztay, Bodoczky C, Fischer A, Enyedi A, Révész J, Sillar B: Portrait of a professional community in Hungary, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 11: (4)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2009

Pohl U, Szesztay M, Bodoczky C, Fischer A, Enyedi A, Révész J, Sillar B: All CETT and done?, MELTING POT 3: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2008

Pohl U, Matei G, Hayworth F, Bernaus M, Wright T : First Steps in Teacher Training, Graz: Council of Europe Publishing, 100 p.
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
nyelv: angol
2008

Pohl U, Német A: Taking Tom Waits from the bar to the classroom, MELTING POT 2008:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
19
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
20
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE Angol-Amerikai Intézete Angol Nyelvpedagógia Tanszékének tanszékvezetője. Nemzetközi projektekben tanárképzési és tanárképző-képzési tanácsadó.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )