Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 26.
Személyes adatok
név Szesztay Margit
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím margit.szesztaygmail.com
telefonszám +36 1 485-5200/4200
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Exeter University
Jelenlegi munkahelyek
1990 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Gordon Dobson PhD 2011  NDI2-ELTE
Szabó Éva PhD 2008  NDI2-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Buzásné Mokos Boglárka (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Csoportdinamika, hatékony csoportmunka. Interaktív oktatási módszerek a felsőoktatásban.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2016

Szesztay Margit, Uwe Pohl: In Praise of Team Training, ENGLISH TEACHING PROFESSIONAL 1: pp. 57-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Uwe Pohl, Szesztay M.: Bringing creative, critical and compassionate thinking into ELT, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: (2) p. N/A. 9 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Szesztay Margit: Unlearning ’Learnt Helplessness’, HUMANISING LANGUAGE TEACHING 17: p. 1. 5 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Margit Szesztay: From Argument to Dialogue, MELTING POT 19: (2) pp. 32-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Szesztay M: Taking aphorisms into your classroom, IATEFL NEWSLETTER 30: pp. 5-6.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2011

Szesztay Margit: Az interaktiv szemináriumok dinamika, In: Szerk.: Csizér Kata, Szerk.: Holló Dorottya, Szerk.: Károly Krisztina Dinamikus csoport, dinamikus tanulás: a csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban. Budapest: Tinta Könyvkiadó, 2011. pp. 222-235. (Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához; 122.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2009

Szesztay Margit : Az én csoportom, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 75 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2005

Szesztay M, Curtis A: The Impact of Teacher Knowledge Seminars, TESOL QUARTERLY 9: (2) pp. 1-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2004

Szesztay M: Teachers’ Ways of Knowing, ENGLISH LANGUAGE TEACHING JOURNAL 58: (2) pp. 129-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
1996

Szesztay M: Becoming a team, In: Szerk.: Medgyes P., Szerk.: Malderez A. Changing perspectives in teacher education. Oxford: Heinemann, 1996. pp. 97-1ö7. (The European Language Classroom)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:27 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
17
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
19
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
27

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )