Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 05.
Személyes adatok
név Csizér Kata
születési év 1971
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím weinkatayahoo.com
telefonszám +36 1 485-4421
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE BTK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 8
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Asztalos Réka PhD 2016  NDI2-ELTE
(50%) Feyér Bálint PhD 2016  NDI2-ELTE
Kálmán Csaba PhD 2016  NDI2-ELTE
Juhász Andrea PhD 2015  NDI2-ELTE
Henkel Beatrix PhD 2013  NDI2-ELTE
Mezei Gabriella PhD 2012  NDI2-ELTE
Szaszkó Rita Terézia PhD 2011  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Gutierrez Eugenio Esther PhD (2018/02)  NDI2-ELTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) (50%) Asztalos Réka (PhD) 2012/08  NDI2-ELTE
(50%) (50%) Kálmos Borbála (PhD) 2012/01  NDI2-ELTE
Szy Ágnes (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
Kovács Lászlóné (PhD) 2015/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Smid Dávid (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
Juhász Dávid (PhD) (2017/01)  NDI2-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Horváthné Pálinkás Magdolna PhD (2016/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Idegennyelv-tanulás szociálpszichológiája Idegen nyelvi motiváció különböző tanulói csoportokban Többváltozós statisztikai eljárások a nyelvtanulás folyamatának kutatásában
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2014

Csizér K, Kormos J: The ideal L2 self, self-regulatory strategies and autonomous learning, In: Csizér K, Magid M Szerk.: Csizér K, Szerk.: Magid M The impact of self-concept on language learning. Bristol: Multilingual Matters Ltd., 2014. pp. 73-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Kormos J, Csizér K: The interaction of motivation, self-regulation and autonomous learner behavior in different learner groups., TESOL QUARTERLY 48: (2) pp. 275-299.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 1.000*
nyelv: angol
DOI 
2014

Kormos J, Csizér K, Iwaniec J: A mixed method study of language learning motivation and inter-cultural contact of international students, JOURNAL OF MULTILINGUAL AND MULTICULTURAL DEVELOPMENT 35: (2) pp. 151-166.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 0.541*
nyelv: angol
2012

Csizér Kata, Galántai Dóra: A tanári és szülői szerepek alakulása a középiskolások idegen nyelvi motivációjának alakításában, In: Szerk.: Németh András A Neveléstudományi Doktori Iskola programjai: Tudományos arculat, kutatási eredmények. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2012. pp. 171-178.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Csizér Kata, Kormos Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata, MAGYAR PEDAGÓGIA 112: (1) pp. 3-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Csizér Kata: A csoportdinamikai folyamatok jelentősége a nyelvtanulásban, In: Szerk.: Csizér Kata, Szerk.: Holló Dorottya, Szerk.: Károly Krisztina Dinamikus csoport, dinamikus tanulás: A csoportdinamikai folyamatok szerepe a nyelvtanulásban. Budapest: Tinta Könyvkiadó, 2011. pp. 11-23. (Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához; 122.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Kormos J, Csizér K: Idegennyelv-elsajátítás és részképesség-zavarok., Budapest: Eötvös Kiadó, 211 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2010

Kata Csizér, Judit Kormos, Ágnes Sarkadi: The Dynamics of Language Learning Attitudes and Motivation, MODERN LANGUAGE JOURNAL 94: (3) pp. 470-487.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 1.328
nyelv: angol
URL 
2009

Kata Csizér, Judit Kormos: An investigation into the relationship of L2 motivation and cross-cultural contact among elementary school students, In: Szerk.: Marianne Nikolov Early Learning of Modern Foreign Languages: Processes and Outcomes. Clevedon: Multilingual Matters Ltd., 2009. pp. 62-75. (Second language acquisition; 38.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2009

Csizér Kata: An overview of L2 motivation research in Hungary, In: Szerk.: Pawlak M Individual differences in language learning. Lodz: Adam Mickiewicz University, 2009. pp. 237-250.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
70
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
78
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
24 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
31
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1048

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )