Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. III. 09.
Személyes adatok
Józsa László
név Józsa László
születési év 1960
intézmény neve
doktori iskola
SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Doktori Tanács
(tudományági) Habilitációs Bizottság
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzE Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola 98%
SzE RGDI (tudományági) Doktori Tanács 1%
SzE RGDI (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Széchenyi István Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2014. XII. 12.)
Elérhetőségek
drótpostacím jozsalvnet.hu
telefonszám +36 96 503-487
mobiltelefon száma +36 20 946-3319
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2003 - BGF Külkereskedelmi Főiskolai Kara (fél állás) (további intézmény)
további (főisk. tanár)
2003 - Széchenyi István Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 27.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 20
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Brányi Árpád PhD 2016  RGDI
ifj. Rekettye Gábor PhD 2016  RGDI
Szabó Dániel Róbert PhD 2016  RGDI
Brányi Tamás PhD 2015  RGDI
Eisingerné Balassa Boglárka PhD 2013  RGDI
Sasné Grósz Annamária PhD 2011  RGDI
(50%) Süle Edit PhD 2011  RGDI
Zsellér Orsolya Veronika PhD 2011  RGDI
Hegyi Barbara PhD 2010  RGDI
Keller Veronika PhD 2010  RGDI
Czeglédi Csilla PhD 2009  RGDI
Puster János PhD 2009  RGDI
Tárkányi Eszter PhD 2009  RGDI
Csépe Andrea PhD 2008  SIGSDI
Ercsey Ida PhD 2008  RGDI
Takács László PhD 2008  RGDI
Dernóczy Adrienn PhD 2007  SIGSDI
Papp-Váry Árpád Ferenc PhD 2007  SIGSDI
Kontó Gizella PhD 2005  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Németh Szilárd PhD (2017/02)  RGDI
(50%) Talabos István PhD (2016/08)  RGDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kocsis Anett (PhD) (2018/08)  RGDI
Darida Zsuzsa (PhD) (2017/08)  RGDI
hiányos adatú hallgatói:
Talabos István PhD ()  RGDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Marketingstratégia. Értékesítési rendszerek, SP formái és szerepe. A marketingtervezés folyamatának, meghatározó tényezőinek vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Tamás Brányi, László Józsa: Power of companies in supply chains and their effect on network development, JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT 19: (1) pp. 221-239.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Józsa László, Brányi Árpád: A társadalmi tőke egyes elemeinek hatása együttműködő dunántúli borászati vállalatok árpolitikájára, VEZETÉSTUDOMÁNY 46: (9-10) pp. 25-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Józsa László : Marketingstratégia, Budapest: Akadémiai Kiadó, 396 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2014

Eisingerné Balassa Boglárka, Józsa László: A mozaikcsaládok fogyasztási döntései, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 3-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Józsa László, Brányi Tamás, Sólyom Andrea: Influence of company's power position on competitiveness in supply chains, ASIAN JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 4: (2) pp. 52-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2011

Fam K S, Merrillees, B, Richard, J. E, Józsa L, Li, Y, Krisjanous, J: In store marketing a strategic perspective, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS 23: (2) pp. 165-176.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
2010

Józsa L, Insch, A., Krisjanous, J, Fam, K-S: Beliefs about advertising in China, JOURNAL OF CONSUMER MARKETING 27: (7) pp. 594-603.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2005

Józsa László, Piskóti István, Rekettye Gábor, Veres Zoltán : Döntésorientált marketing = Decision-oriented marketing, Budapest: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 826 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 99
nyelv: Magyar és angol
2000

Józsa László : Marketingstratégia, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 360 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 65
nyelv: magyar
2000

Józsa L : Marketing, Veszprém: VE, 317 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 56
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:239 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
232
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
264
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
14
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
25 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
95
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
14
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
392
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
PhD bíráló (pl. 2013-ban NYME, ME, BCE), Visiting Prof.(Victoria U., Wellington, NZ, 2014) a Marketing in Asia Group (MAG) alelnöke, Szerkesztő bizottsági tag: Asian Journal of Business Research (Új-Zéland), Indian Journal of Training & Development (India), Marketing Science and Inspirations (Szlovákia), Marketing és Menedzsment, Tér-Gazdaság-Ember, társszerkesztő a The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research (Routledge) 2012. júliusi Retailing in Asia különszámának.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )