Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 06.
Személyes adatok
Győri János
név Győri János
születési év 1956
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 70%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 10%
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím gyori.janosppk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-2600/5658
mobiltelefon száma +36 20 993-9979
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Interkulturális Ps (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Nagyné Hegedűs Anita (PhD) 2012/08  PDI1-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Dúzs Miklós László (PhD) (2018/08)  OTNDI
Czók Brigitta (PhD) (2017/08)  EKF NDI
Czók Brigitta (PhD) (2017/08)  EKF NDI
Körömi Gábor (PhD) (2017/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület pedagógia kulturális aspektusai,kelet-ázsiai pedagógia, tanárok szakmai fejlődése, kooperatív tanulása, tanórakutatás, tanárok interkulturális nézetei, tehetségpedagógia,irodalomtanítás, tanári pálya
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2016

Győri János: Humánerőforrás-fejlesztés a gyors társadalmi és gazdasági fejlődés szolgálatában, In: Szerk.: Győri János A tehetséggondozás világa: 15 ország jó gyakorlata a tehetséggondozásban. Budapest: Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet, 2016. pp. 65-73.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Győri János: Csúcsteljesítmények a segítésben, In: Szerk.: Győri János A tehetséggondozás világa: 15 ország jó gyakorlata a tehetséggondozásban. Budapest: Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet, 2016. pp. 7-12.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Gordon Győri János, Borsfay K. , Pálos D.: Multikulturalizmus a gyakorlatban: Esettanulmány egy videóval támogatott tanárkutatásból, In: Szerk.: Gordon Győri János Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: Kutatási eredmények. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 69-89.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Szerk: Gordon Győri János,: Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: A multikulturális és interkulturális szemlélet elméleti alapjai és történeti vonatkozásai az oktatásban, Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 51 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2014

Szerk: Gordon Győri János,: Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: Kutatási eredmények, Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 113 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Gordon Győri János Szerk.: Gordon Győri János: International horizons of talent support, II., Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 226 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
URL 
2011

János Gordon-Győri, Ágnes Boreczky, Erzsébet Czachesz, Ágnes Vámos: Multicultural Education in Hungary, In: Szerk: Spinthourakis Julia Athena Szerk: Lalor John Szerk: Berg Wolfgang, Cultural Diversity in the Classroom: A European Comparison. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften / GWV Fachverlage GmbH, 2011. pp. 29-44.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Szerk: János Gordon Győri,: International horizons of talent support: Best practices within and without the European Union., Budapest: MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, 241 p. (Géniusz könyvek; 18.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
URL 
2010

Gordon Győri J, Fülöp M: Views on Intelligence, In: Szerk.: J Arthur, Szerk.: I Davies The Routledge Education Studies Textbook. London: Routledge, 2010. pp. 93-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2009

Gordon Győri János : Tanórakutatás, Budapest: Gondolat Kiadó; ELTE PPK Neveléstudományi Intézet, 199 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 9.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
97
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
122
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
37 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
7
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
120

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )