Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 01.
Személyes adatok
Dezső Renáta Anna
név Dezső Renáta Anna
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím dezso.renatapte.hu
telefonszám +36 72 503-600/24362
mobiltelefon száma +36 30 617-8784
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2010 - Pécsi Tudományegyetem
további (egyetemi oktató-kutató)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Sándor-Schmidt Barbara (PhD) (2018/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület plurális intelligenciakoncepciók lehetséges neveléstudományi alkalmazásai
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Dezső Renáta Anna: Kutatás – fejlesztés – képzés és gyakorlat, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Perjés István Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 52-63. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Dezső Renáta Anna: A diverzitás lehetséges elméleti keretei a neveléstudományokban, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1: (1) pp. 32-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2015

Dezső Renáta Anna: Plurális intelligencia-koncepciók, tanulásközpontú pedagógiai megközelítések és az inkluzivitás összefüggései, In: Szerk.: Arató Ferenc, Szerk.: Varga Aranka Befogadó egyetem: Az akadémiai kiválóság fejlesztése az inklúzió szempontjainak érvényesítésével. Pécs: PTE BTK Neveléstudományi Intézet, 2015. pp. 75-88. (Autonómia és felelősség tanulmánykötetek; 3.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Dezső Renáta Anna: May Each Learn?, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. on-line.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Dezső Renáta Anna : Gandhistória. Középfokú roma/cigány nemzetiségi oktatás a rendszerváltás első két évtizedének Magyarországán, Pécs: Virágmandula Kft., 178 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2013

Dezső Renáta Anna : Twenty years after, Pécs: Virágmandula Kft., 116 p.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2012

Dezső Renáta Anna: Többszörös intelligenciák - utópia a magyar közoktatásban?, In: Szerk.: Bálint Ágnes, Szerk.: Di Blasio Barbara Az utópia ezer arca: Tanulmányok. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, 2012. pp. 208-215.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2011

Dezső Renáta Anna: Raising Awareness of Socially Excluded Groups in Teacher Training, In:Szerk.: Wim Coudenys Inclusion Through Education and Culture: Fourth Annual Conference of the University Network of the European Capitals of Culture Jointly Organized with the Compostela Group of Universities.Pécs, Magyarország, 2010.10.14-2010.10.15. Pécs: University of Pécs, pp. 17-23. Kiadvány: Pécs: University of Pécs, 2011. (UNEECC Forum; 3.)
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2009

Dezső Renáta Anna: „Minority Nationality Education: a True Marker of Democracy”, In: Szerk.: István Tarrósy, Szerk.: Susan Milford Regime Change and Transitions across the Danubian Region: 1989-2009. Pécs: Publikon Books, 2009. pp. 103-126.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2007

Dezső Renáta Anna: "A Starting Point” The Contribution of a Secondary Grammar School of the Romany Ethnic Minority to Lifelong Learning, In: Szerk.: Milford, Susan, Szerk.: Tarrósy István European higher education in a changing world: a view from the Danube region : proceedings of the 4th DRC Summer School, Pécs, 2007. Pécs: Publikon Books, 2007. pp. 225-238.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:26 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
67
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
28

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )