Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. III. 24.
Személyes adatok
név Nahalka István
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím nahalkaigmail.com
telefonszám +36 70 261-7073
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1996
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Nahalka és Tsa. Bt. (további intézmény)
további (képviselő)
1982 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (nyugdíjas)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 20
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 12
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Sarlós Erzsébet PhD 2022  NDI2-ELTE
Alpár Vera Noémi PhD 2021  NDI2-ELTE
Bánhalmi Árpád PhD 2016  NDI2-ELTE
Győrfyné Kukoda Andrea PhD 2015  NDI2-ELTE
Miklós Attila PhD 2013  NDI2-ELTE
Dömsödy Andrea PhD 2012  NDI2-ELTE
Mogyorósi Zsolt PhD 2011  NDI2-ELTE
Wagner Éva PhD 2009  NDI2-ELTE
Bernát László PhD 2008  NDI2-ELTE
Fűzné Kószó Mária PhD 2006  NDI2-ELTE
Kroizman, Ora PhD 2006  NDI2-ELTE
M. Tóth Géza PhD 2005  NDI2-ELTE
Soreanu, Peter PhD 2005  NDI2-ELTE
Ora, Landa PhD 2004  NDI2-ELTE
Varga Attila PhD 2004  NDI2-ELTE
Ben-Yakov, Shoshana PhD 2003  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Fenyődi Andrea PhD (2019/08)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
Dancs Gábor Ernő (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
(50%) Pálvölgyi Lajos (PhD) 2021/01  NDI2-ELTE
(50%) Sarlós Erzsébet (PhD) 2022/01  NDI2-ELTE
(50%) Takácsné Kárász Judit (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
Temesi-Ferenczi Kinga Orsolya (PhD) 2017/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Horváth András (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Vélinné Ercse Krisztina (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
hiányos adatú hallgatói:
Fenyődi Andrea PhD ()  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanuláselméletek, konstruktivizmus. Természettudományos nevelés, tantervi kérdések. Iskolai esélyegyenlőtlenségek, komprehenzív iskola, roma gyerekek nevelése.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Nahalka István: A tapasztalati tanulás elvének kritikája, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (1-2) pp. 6-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Nahalka István: Három pedagógiai szakmai kérdésről – a szakképzés átalakításának tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (7-8) pp. 5-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Nahalka István: Kockás könyv. Van kiút az oktatási katasztrófából, Romi-Suli Könyvkiadó és Továbbképző Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2016

Nahalka István, Sipos Judit: Az iskola efredményességével kapcsolatos nézetek, In: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE (2016) pp. 37-56.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Nahalka István: Tanulói teljesítménymérések alkalmazhatósága a neveléstudományban, In: Széll, K (szerk.) Mit mér a műszer?, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 23-36.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Nahalka István, Zempléni András: Hogyan hat az iskola/osztály tanulóinak heterogén/homogén összetétele a tanulók eredményességére?, In: Oktatási, Hivatal (szerk.) Hatások és különbségek, Oktatási Hivatal (2014) pp. 91-166.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2013

Nahalka István: Konstruktivizmus és nevelés, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (4) pp. 34-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Nahalka István: Cigányság – oktatás – halmozottan hátrányos helyzet 2009-2010, In: Sándor, Péter; Vass, László (szerk.) Magyarország politikai évkönyve 2010-ről, Demokrácia Kutatások Magyar Központja Közhasznú Alapítvány (DKMKKA) (2011) p. DVD.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2010

Nahalka István: A komprehenzív iskoláról átfogóan, In: Juhász, Krisztina (szerk.) Komprehnzív iskolafejlesztés, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. (2010) pp. 16-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2010

Nahalka István: Az iskolarendszer esélyegyenlőtlenségeket kezelő folyamatai a PISA 2006 felmérés tükrében, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 60: (3) p. 27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
75
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
87
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
23 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
0
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
78


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )