Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. III. 10. Közlemények |
2017
adattárból, 2018. IV. 10. |
Erika Hlédik, Emma Lógó: Product Experiences and Consumer Preferences Related to the Choice of Yogurt, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 25: (1) pp. 64-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2015
adattárból, 2018. IV. 10. |
Koles M, Hercegfi K, Hamornik BP, Logo E, Szabo B, Komlodi A: Cooperation in Real-Time Using a Virtual Environment, LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 9299: pp. 461-464. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol DOI |
2014
adattárból, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma, Petruska Ildikó: An Empirical Study from Industrial Design Engineering Students’ Product Experiences with Intelligent Every Day Used Product, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (1) pp. 173-192. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol Teljes szöveg |
2013
adattárból, 2018. IV. 10. |
Hámornik Balázs Péter, Hlédik Erika, Józsa Eszter, Lógó Emma: Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 47: (3) pp. 43-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma: Q-Method Based Environmental Awareness Measurement in Transportation, INTERNATIONAL JOURNAL FOR TRAFFIC AND TRANSPORT ENGINEERING 3: (1) pp. 45-53. pp. 45-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2012
adattárból, 2018. IV. 10. |
Becker György, Hámornik Balázs Péter, Izsó Lajos, Lógó Emma: „A marketingháborúk nem az üzletek polcain, hanem a vevők elméjében zajlanak”, In: Szerk.: Fojtik János, Szerk.: Veres Zoltán A nagy túlélő: időutazás a marketingben. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2012. pp. 217-250. (Marketing szakkönyvtár; 50.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma, Dr Petruska Ildikó, Dr Török Ádám: Passenger Car as Complex Experience, TRANSPORT AND TELECOMMUNICATION 13: (4) pp. 275-283. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol DOI |
2011
adattárból, 2018. IV. 10. |
Soós Juliánna, Lógó Emma: A biztonsági kultúra egyéni szintű, szubjektív elemeinek mérése Q módszertannal, MUNKAVÉDELEM ÉS BIZTONSÁGTECHNIKA XXIII: (4) p. 21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2018. IV. 10. |
Lógó E: Usability test with non conventional goals, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 17: (2) pp. 67-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2007
adattárból, 2018. IV. 10. |
Lógó Emma: The value chain and the benefits of ergonomics projects, MANAGEMENT & MARKETING (CRAIOVA) V: (1) pp. 159-165. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 6 |
|
|