|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2020
adattárból, 2020. I. 15. |
Pintér Henriett, Molnár Pál: A cerebralis paresis intervenció-kutatások kirajzolódó problématerületei a nemzetközi folyóiratokban publikált szisztematikus összegző tanulmányok és metaelemzések témamodellezésével, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 4: (2) pp. 11-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. I. 15. |
Pál Molnár, Henriett Pintér: (Key)words in scientific publications- cerebral palsy research through the lens of review studies, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: (Dis)connectivity of Hungarian educational researchers represented in leading, local Educational journals between 1991 and 2016, In: Data Stories 2019 Research Visualization Exhibition at CEU, (2019) p. 0. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett: Szerzői láthatóság a hazai neveléstudományi folyóiratok hálózatában, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 19: (1) pp. 33-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (4) pp. 327-360. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Tóth Edit, Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői egymüttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2018: (4) pp. 18-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) pp. 3-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál, Pintér Henriett, Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 423-449. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál: Tanulóközösségek ismeretségi hálóinak strukturális mintázatai és jellegzetességei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 77-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
adattárból, 2020. I. 15. |
Molnár Pál: Tudásépítő tanulóközösségek interakciós hálói, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (3) pp. 283-313. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|
|
|
|
|
|