Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Molnár Pál
név Molnár Pál
születési év 1973
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Kárpáti Andrea
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2016
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Közlemények
2015

Molnár Pál: Tanulóközösség kapcsolathálójának hatása a tanulócsoportok kialakulására, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó, Szerk.: Tordai Zita Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2015. november 19-21.. Budapest: Óbudai Egyetem, 2015. p. 313.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2013

Molnár Pál : Hálózatosodás és tanulás hálózati környezetben, Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 83 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2013

Molnár Pál, Kárpáti Andrea, Tóth Edit, Tóth Krisztina: Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban, ISKOLAKULTÚRA 23: (7-8)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Molnár Pál, Aoki Kumiko: Online, kultúraközi, hálózati környezetben együttműködő hallgatói kutatócsoportok online kapcsolati hálózatának változása az együttműködés során, In: Szerk.: Csapó Benő, Szerk.: Tóth Edit X. Pedagógiai Értékelési Konferencia – PÉK 2012: Program – Előadás-összefoglalók [10th Conference on Educational Assessment. Program – Abstracts]. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2012. p. 169.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2011

Kumiko Aoki, Pal Molnar: Project-Based International Collaborative Learning using Web 2.0 Tools for Authentic Learning of Foreign Language and 21st Century Skills, In: Szerk.: Theo Bastiaens, Szerk.: Martin Ebner Proceedings of ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011. Lisszabon: Association for the Advancement of Computing in Education, 2011. pp. 2349-2353.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2011

Pal Molnar: Patterns of writing, reflecting and sharing in course blog community and social networks of university students, In: Szerk.: Theo Bastiaens, Szerk.: Martin Ebner Proceedings of ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011. Lisszabon: Association for the Advancement of Computing in Education, 2011. pp. 1956-1961.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2011

Molnár Pál: Kapcsolathálózati adatbányászat, elemzés és vizualizáció a hálózat alapú tanulás szolgálatában, In: Szerk.: Vidákovich Tibor, Szerk.: Habók Anita PÉK 2011. IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2011. p. 47.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2010

Kumiko Aoki, Pal Molnar: International Collaborative Learning using Web 2.0: Learning of Foreign Language and Intercultural Understanding, In: Szerk.: Zoraini Wati Abas, Szerk.: Insung Jung, Szerk.: Joseph Luca Global Learn Asia Pacific (Global Learn) 2010. Penang: Association for the Advancement of Computing in Education, 2010. pp. 3782-3787.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2009

Molnár P, Kárpáti A: Az együttműködő tanulás támogatása az oktatási informatika eszközeivel: MapIt vitatérkép, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2009

Molnár Pál: Számítógéppel támogatott együttműködõ tanulás online közösségi hálózatos környezetben, MAGYAR PEDAGÓGIA 109:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:28 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
27
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
54
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
34

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )