Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Vígh-Kiss Erika
név Vígh-Kiss Erika
születési év 1966
intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
doktori iskola SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
drótpostacím vighkisserikgmail.com
mobiltelefon száma +36 20 982-5058
Témavezetés
témavezető Csíkos Csaba
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2012
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2015/08
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2015/08
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium (további intézmény)
további (tanár)
Közlemények
2016

Vígh-Kiss Erika Rozália: A segítés értelmezése a matematika tanítása során, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archivum Könyvtára - DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 374-382.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Vígh-Kiss Erika Rozália: A metakogníció tárgykörében végzett legújabb kutatások eredményei, ISKOLAKULTÚRA 25: (12) pp. 121-133.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Vígh-Kiss Erika: Feladatok tehetséggondozó szakkörre, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 22: (1) pp. 20-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: 14-18 year old students' use of adaptive skills, In: Szerk.: Engin Ader METAcognition: 6th Biennial Meating of the EARLI Special Interest Group 16. Istanbul: Bogaziçi University, 2014. p. 154. 1 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Erika Rozália Vígh-Kiss: The Development of Talented Students, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 2014: (4) pp. 350-356.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Erika Rozália Vígh-Kiss: Adaptive Strategy Use in Mathematics Education, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Questions and perspectives in education. Komárno: International Research Institute, 2013. pp. 342-352.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2008

Kuczmann Erika: Nem-euklideszi kalandok matematikaórán, avagy hogyan tanítom a gömbi geometriát a felső tagozatosoknak, A MATEMATIKA TANÍTÁSA 16: (2) pp. 15-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Kuczmann Erika Rozália: Nem – euklideszi kalandok a rajzgömbön, KATEDRA (DUNAJSKA STREDA) 2007: (11.) pp. 9.-10..
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
9
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
17
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Kutatás
kutatási terület metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés; adaptív problémamegoldó stratégiák; tanulásra vonatkozó meggyőződések
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )