Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Stéber Andrea
név Stéber Andrea
születési év 1989
intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
doktori iskola ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
Elérhetőségek
saját honlap
Témavezetés
témavezető Kereszty Orsolya
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2013
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2016/01
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/01
a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap) 2018/02
Közlemények
2016

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya:: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2016/4, pp. 20-30
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Stéber Andrea: Opportunities of Informal Learning at Workplace, Beliefs and Behaviours in Education and Culture : Cultural determinants and education. Bucharest: Pro Universitaria., pp. 105-114
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái – a tudásmenedzsment szerepe: Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 31:(4), pp. 34-52
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület informális tanulás, munkahelyi tanulás, felnőttkori tanulás, tudásmenedzsment
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok


2017. I. 31.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2017. március 10-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2334 ( 2017. I. 15. )