Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 09.
Személyes adatok
Dorner Helga
név Dorner Helga
születési év 1979
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím dornerhceu.edu
telefonszám +36 1 327-3018
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2013 - Közép-európai Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület - tanulás - tanítás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Dorner Helga, Renc-Roe Joanna: Doctoral students’ conceptions of online teaching portfolios. An exploration of the authenticity and performativity spectrum, ZEITSCHRIFT FUR HOCHSCHULENTWICKLUNG 11: (5) pp. 25-43.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Dorner Helga: Exploring students’ conceptions of internationalised learning: experiences from international online collaborative seminars, INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 53: (4) pp. 1-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Dorner Helga, Swapna Kumar: Online Collaborative Mentoring for Technology Integration in Pre-Service Teacher Education, TechTrends 60: (1) pp. 48-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Dorner Helga, Konyha Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (3) pp. 157-181.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Dorner H: Effects of Online Mentoring in Computer-Supported Collaborative Learning Environments: Mentor Presence and Cognitive Engagement, AMERICAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION 26: (3) pp. 157-171.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
DOI 
2012

Dorner H: Mentoring innovation through online communications in a digital culture, In: Szerk.: Fletcher S., Szerk.: Mullen C. Handbook of Mentoring and Coaching in Education. London: Sage, 2012. pp. 169-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
DOI 
2012

Kárpáti A, Dorner H: Developing Epistemic Agencies Of Teachers Through ICT-Based Retooling (Chapter 13), In: Szerk.: Paavola S, Szerk.: Morch A, Szerk.: Moen A Handbook on Trialogical Learning. Rotterdam: Sense Publishers, 2012. pp. 219-232.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2010

Dorner H, Kárpáti A: Mentoring for innovation: key factors affecting participant satisfaction in the process of collaborative knowledge construction in teacher training, JOURNAL OF ASYNCHRONOUS LEARNING NETWORKS 14: (4) pp. 63-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
2009

Dorner H, Major É: Evolving collaboration among teacher trainees – analysis of collaborative discourse., WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 3: pp. 76-96.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2008

Kárpáti A, Dorner H: Mentored innovation model in teacher training using two virtual collaborative learning environments, In: Szerk.: Zumbach J, Szerk.: Schwartz N, Szerk.: Seufert N, Szerk.: Kester L Beyond Knowledge. the Legacy of Competence Meaningful Computer-based Learning Environments. Wien: Springer Verlag, 2008. pp. 29-41.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:24 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
21
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
43
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
44

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )