Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 29.
Személyes adatok
Varga Attila
név Varga Attila
születési év 1974
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 50%
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 20%
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 30%
Elérhetőségek
drótpostacím varga.attilappk.elte.hu
telefonszám +36 20 478-7000
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Krakker Anna PhD 2024  EKE NDI

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Stambekova Assel (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Bérdi Fruzsina (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
(50%) Molnár Mária (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Péntek Zsófia (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
(50%) Sziva Dániel József (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
Zafar Mahwish (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
(50%) Berecz Ágnes Mónika (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
(50%) Kispál-Podrácz Gyöngyi (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
(50%) Molnos Zselyke (PhD) (2026/08)  PDI1-ELTE
(50%) Alghneimin Jehan Salem Abdallah (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
(50%) Csonka Sándor (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Szőcs Levente Álmos (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület fenntarthatóság pedagógiája, környezeti nevelés, környezetpszichológia, oktatásfejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2022

Berze Iván Zsolt, Varga Attila, Mónus Ferenc, Néder Katalin, Dúll Andrea: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample, SUSTAINABILITY 14: (8) 4595
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Varga Attila: Iskolák a fenntartható jövőért, L'Harmattan Kiadó; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2021

Varga Attila: A fenntarthatóságra nevelés elméleti alapjai és egész intézményes megközelítése,
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
URL 
2019

Attila Varga, Réka Könczey, Erika Saly: Whole Schools with the Whole Society for the Whole Planet from Environmental Education to Education for Sustainable Development, In: Sudeshna, Lahiri (szerk.) Environment Education, Studera Press (2019) AVRKES
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2019

Dafna Gan, Avid Gal, Réka Könczey, Attila Varga: Do eco-schools really help implementation of ESD?, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (4) pp. 628-653.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2018

Attila Varga, Péter Havas: ENSI and its impact on the Hungarian Educational System, In: Affolter, Christine; Varga, Attila (szerk.) Environment and school initiatives: lessons from the ENSI Network - past, present and future, Environment and School Initiatives (ENSI); Hungarian Institute for Educational Research and Development (2018) pp. 142-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2007

Finn Mogensen, Michela Mayer, Soren Breiting, Varga Attila: Educació per la desenvolupament sostenible, Editorial Graó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: Katalán
2007

Jakab György, Varga Attila: A fenntarthatóság pedagógiája, L'Harmattan Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: magyar
2007

Varga A, Kószó MF, Mayer M, Sleurs W: Developing teacher competences for education for sustainable development through reflection: The Environment and School Initiatives approach, JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING 33: (2) pp. 241-256.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 55
nyelv: angol
URL 
2006

Varga Attila: Pszichológia a fenntarthatóságért, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 61: (1) pp. 187-206.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:153 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
313
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
252
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
13
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
44 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
63
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
23
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
925

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )