Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 20.
Személyes adatok
Molnár Gyöngyvér
név Molnár Gyöngyvér
születési év 1974
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 99%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. VII. 10.)
Elérhetőségek
drótpostacím gymolnaredpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-000/3284
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE PPK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZTE
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 13.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Hülber László PhD 2016  NTDI-SZTE
Szili Katalin PhD 2016  NTDI-SZTE
Magyar Andrea PhD 2015  NTDI-SZTE
Tóth Krisztina PhD 2015  NTDI-SZTE
Dancsó Tünde PhD 2009  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Pásztor-Kovács Anita PhD (2019/07)  NTDI-SZTE
Tongori Ágota PhD (2019/07)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mousa Mojahed (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Saleh Andi Rahmat (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Gonchig Bayarmaa (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Hao Wu (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Nagy Gyula (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
Pluhár Zsuzsa (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
(50%) Tóth Alisa (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület információs és kommunikációs technológiák az oktatásban, technológia alapú tesztelés, a problémamegoldó gondolkodás fejlődése és fejlesztése, valószínűségi tesztelmélet
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2014

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér, Nagy József: Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 106: (3) pp. 639-650.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
2013

Molnár Gyöngyvér : A Rasch modell alkalmazási lehetőségei az empirikus kutatások gyakorlatában, Budapest: Gondolat Kiadó, 206 p. (Kutatás-módszertani kiskönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
2013

Greiff S, Wüstenberg S, Molnár Gy, Fischer A, Funke J, Csapó B: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity, JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 105: (2) pp. 364-379.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
2013

Gyöngyvér Molnár, Samuel Greiff, Benő Csapó: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 9: pp. 35-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2012

Csapó B, Lőrincz A, Molnár Gy: Innovative assessment technologies in educational games designed for young students, In: Szerk.: Dirk Ifenthaler, Szerk.: Deniz Eseryel, Szerk.: Xun Ge Assessment in game-based learning. Foundations, innovations, and perspectives. New York: Springer, 2012. pp. 235-254.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
DOI 
2011

Molnár Gyöngyvér: Az információs-kommunikációs technológiák hatása a tanulásra és oktatásra, MAGYAR TUDOMÁNY 172: (9) pp. 1038-1047.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Gyöngyvér Molnár: Playful fostering of 6- to 8-year-old students’ inductive reasoning, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 6: (2) pp. 91-99.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
URL 
2006

Molnár Gyöngyvér : Tudástranszfer és komplex problémamegoldás, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 210 p. (Tanítás és tanulás)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: magyar
2002

Molnár Gyöngyvér: Komplex problémamegoldás vizsgálata 9-17 évesek körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 102: (2) pp. 231-264.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2002

Molnár Gyöngyvér: A tudástranszfer, ISKOLAKULTÚRA 12: (2) pp. 65-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:229 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
93
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
208
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
32 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
711

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )