Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. III. 31.
Személyes adatok
Vass Vilmos
név Vass Vilmos
születési év 1963
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím drvassvilmosgmail.com
telefonszám +36 1 461-4500
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága multidiszciplináris társadalomtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Budapesti Metropolitan Egyetem (további intézmény)
további (egyetemi docens, szakvezető)
2014 - Selye János Egyetem (további intézmény)
további (nem nevesített)
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
2003 - Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézet Tanárképző Központ (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kiss Zoltán PhD 2016  NDI2-ELTE
Shain Sarit PhD 2016  NDI2-ELTE
Kubinger-Pillmann Judit PhD 2014  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Petry Annamária (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A curriulumelmélet hazai és nemzetközi folyamatainak összehasonlító vizsgálata különös tekintettel a tantárgyköziségre, a tanulásközpontúságra és a kreativitásra vonatkozóan.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2015

Vilmos Vass: From Policy to Action under Hungary’s Accountability Paradigm: Trends and Processes in Teacher Training, In: Szerk.: Stead V International Perspectives on Higher Education Admission Policy: A Reader. New York: Peter Lang Academic Publishers, 2015. pp. x-xx. (Equity in Higher Education Theory, Policy, and Praxis; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Vass Vilmos: A pedagógiai tervezés mikéntje I., TANÍTÁS-TANULÁS 11: (5) pp. 8-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Vass Vilmos: A pedagógiai tervezés mikéntje II., TANÍTÁS-TANULÁS 11: (7) pp. 8-9.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Vass V: Creative School: Renewing Leadership for Creativity, In: Szerk.: Marek T, Szerk.: Karwowski W, Szerk.: Frankowicz M, Szerk.: Kantola J, Szerk.: Zgaga P Human Factors of a Global Society: A System of Systems Perspective. Boca Raton FL: CRC Press, 2014. pp. 969-974.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2013

Vass Vilmos: A tartalom-alapú tantervi megközelítés a tananyag kiválasztása és elrendezése tükrében, In: Szerk.: Andl Helga, Szerk.: Molnár-Kovács Zsófia Nyitottság és elkötelezettség: Tanulmánykötet Bárdossy Ildikó 60. születésnapjára. Pécs: PTE BTK Neveléstudományi Intézet, 2013. pp. 263-274.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2012

Vass Vilmos: Szebenyi Péter tantervi munkássága, In: Szebenyi Péter Szerk.: Mátrai Zsuzsa Válogatott pedagógiai írások. Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 2012. pp. 25-33.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2012

Vass Vilmos: A tanulás tanítása, In: Szerk.: Szegedi Eszter Alma a fán: fókuszban a tanulás támogatása. Budapest: Tempus Közalapítvány, 2012. pp. 34-40.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2011

Vágó Irén, Simon Mária, Vass Vilmos: A tanítás-tanulás tartalma, In: Szerk.: Balázs Éva, Szerk.: Kocsis Mihály, Szerk.: Vágó Irén Jelentés a magyar közoktatásról 2010. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2011. pp. 197-273.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Vass V: Implementation of key competencies and school improvement, In: Szerk.: Baráth Tibor, Szerk.: Szabó Mária Does Leadership Matter? Implications for Leadership Development and the School as a Learning Organisation: ENIRDELM Conference, Szeged, 2010.. Budapest; Szeged: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2011. pp. 117-129.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2007

Vass Vilmos : Az Országos Közoktatási Tanács tantervi munkálatai a XIX. században, mai tanulságokkal, Pápa: Pannon Egyetem, 107 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
111
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
148
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
158
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
2007-2009 a Pannon Egyetem Bölcsészettudományi Kar,Tanárképző Központ vezetője. 2009- ELTE PPK Neveléstudományi Intézet habilitált egyetemi docense. Az Anyanyelv-pedagógia, a Kisgyermek, az Új Pedagógiai Szemle szerkesztőbizottsági tagja. Az Association Supervision and Curriculum Development (ASCD) és az Austrian Society for Cognitive Science (ASoCS) szervezet tagja. 2007-2009: MAB Pedagógiai-Pszichológia Bizottság tagja. Az MTA Pedagógiai Bizottság Pedagógusképzési Albizottságának tagja.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )