Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VI. 18.
Személyes adatok
Józsa Krisztián
név Józsa Krisztián
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. VII. 10.)
Elérhetőségek
drótpostacím jozsaedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 420-034
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2001 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 8.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Fejes József Balázs PhD 2012  NTDI-SZTE
Szenczi Beáta PhD 2012  NTDI-SZTE
Gévayné Janurik Márta PhD 2010  NTDI-SZTE
(50%) Pap-Szigeti Róbert PhD 2009  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Zentai Gabriella PhD (2019/07)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Kis Noémi (PhD) 2016/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Bank Éva (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Surján Noémi (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
Szabó Norbert (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Tanulási motiváció, elsajátítási motiváció. Kognitív készségek fejlődése és fejlesztése óvodás és kisiskolás korban. Hátrányos helyzet, tanulásban akadályozottság.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2014

Józsa Krisztián, Fazekasné Fenyvesi Margit, Szenczi Beáta, Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 123-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2014

Józsa Krisztián, Morgan George A: Developmental changes in cognitive persistence and academic achievement between grade 4 and grade 8, EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION 29: (3) pp. 521-535.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2014

Józsa Krisztián, Wang Jun, Barrett Karen, Morgan George: Age and cultural differences in self-perceptions of mastery motivation and competence in American, Chinese, and Hungarian school age children, CHILD DEVELOPMENT RESEARCH 2014: Paper 803061. 16 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2014

Józsa Krisztián : A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban, Szeged: Mozaik Kiadó, 136 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2013

Józsa Krisztián, D Molnár Éva: The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success, In: Szerk.: Barrett KC, Szerk.: Fox NA, Szerk.: Morgan GA, Szerk.: Fidler DJ, Szerk.: Daunhauer LA Hand-book of self-regulatory processes in development: New directions and international perspectives. New York; London: Taylor and Francis, 2013. pp. 265-304.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
2010

Józsa Krisztián, Fejes József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában, In: Szerk.: Zsolnai A, Szerk.: Kasik L A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai: tanulmánygyűjtemény. Budapest: Tankönyvkiadó, 2010. pp. 134-162.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar
2007

Józsa Krisztián : Az elsajátítási motiváció, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 241 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 91
nyelv: magyar
2007

Józsa Krisztián, Zentai Gabriella: Hátrányos helyzetű óvodások játékos fejlesztése a DIFER Programcsomag alapján., ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 5. sz.: pp. 3-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: magyar
2004

Józsa Krisztián: Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége. Egy longitudinális kutatás első mérési pontja, ISKOLAKULTÚRA 11: pp. 3-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 33
nyelv: magyar
2002

Józsa Krisztián: Tanulási motiváció és humán műveltség., In: Szerk.: Csapó B Az iskolai műveltség. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 239-268. (Osiris tankönyvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 47
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:260 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
106
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
224
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
43 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
7
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
11
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1069

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )