Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VIII. 16.
Személyes adatok
Csíkos Csaba
név Csíkos Csaba
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2015. VII. 10.)
Elérhetőségek
drótpostacím csikoscssol.cc.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 343-292
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Bacsa Éva PhD 2014  NTDI-SZTE
Dohány Gabriella PhD 2013  NTDI-SZTE
Herzog Csilla PhD 2013  NTDI-SZTE
Molitorisz Anikó PhD 2013  NTDI-SZTE
Kelemen Rita PhD 2010  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Altorjay Tamás PhD (2018/05)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Vígh-Kiss Erika (PhD) 2015/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pintér Tünde Kornélia (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Benedekfi István (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
Berze Gizella (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
Pacheco Cortés Carlos Manuel (PhD) (2017/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés; adaptív problémamegoldó stratégiák; tanulásra vonatkozó meggyőződések
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Csíkos Csaba: Strategies and performance in elementary students' three-digit mental addition, EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS 91: (1) pp. 123-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Bacsa Éva, Csíkos Csaba: The Role of Individual Differences in the Developement of Listening Comprehension in the Early Stages of Language Learners, In: Szerk.: Nikolov Marianne Assessing Young Learners of English: Global and Local Perspectives. New York: Springer (New York), 2016. pp. 263-289. (Educational Linguistics; 25.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2012

Csíkos Csaba: Melyik a kedvenc tantárgyad?, ISKOLAKULTÚRA 22: (1) pp. 3-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Csíkos Csaba, Szitányi Judit, Kelemen Rita: The effects of using drawings in developing young children’s mathematical word problem solving: A design experiment with third-grade Hungarian students, EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS 81: (1) pp. 47-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
DOI 
2012

Csíkos Csaba : Pedagógiai kísérletek kutatás-módszertana, Budapest: Gondolat Kiadó, 132 p. (Kutatás-módszertani Kiskönyvtár)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2008

Csíkos Csaba: Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei, MAGYAR PEDAGÓGIA 2: pp. 97-134.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Csíkos Cs : Metakogníció - A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája, Budapest: Műszaki Könyvkiadó, 186 p. (Tanítás és tanulás)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
2006

Csíkos Cs: Nemzetközi rendszerszintű felmérések tanulságai az olvasástanítás számára, In: Szerk.: Józsa Krisztián Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Budapest: Dinasztia, 2006. pp. 175-186.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
1998

Csíkos Cs, B Németh M: A tesztekkel mérhető tudás, In: Szerk.: Csapó Benő Az iskolai tudás. Budapest: Osiris Kiadó, 1998. pp. 83-114.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
1997

Bajmócy Péter, Csíkos Csaba: Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA 6-7: pp. 71-77.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:136 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
91
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
149
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
30 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
353

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )