Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 02.
Személyes adatok
Agárdi Irma
név Agárdi Irma
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím irma.agardiuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5275
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Bayramov Elimdar (PhD) (2018/08)  GDI1-BCE
Berezvai Zombor (PhD) (2018/08)  GDI1-BCE
Kutatás
kutatási terület értékesítés, marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter: A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése, In: Szerk.: [közread a] Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete [elektronikus dokumentum]: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Budapest: Budapesti Műszaki Egyetem, 2015. pp. 577-586.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2015

Agárdi Irma, Alt Monika A.: Impact of diversification and innovation on performance of European retailers, In: Szerk.: Huizingh Eelko, Szerk.: Torkkeli Marko, Szerk.: Conn Steffen, Szerk.: Bitran Iain The Proceedings of the XXVI ISPIM Innovation Conference held in Budapest (Hungary) on 14 June to 17 June 2015. Manchester: The International Society for Professional Innovation Management (ISPIM), 2015. pp. 1-6.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2014

Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség, In: Szerk.: Hetesi Erzsébet, Szerk.: Révész B "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Szeged: SZTE GTK, 2014. pp. 116-122.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
URL 
2014

Agárdi Irma: Measuring the Integration of Multiple Channels as Dynamic Capabilities, In: Szerk.: Maja Szymura-Tyc 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challanges in Emerging Markets. Katowice: University of Economics in Katowice, 2014. p. 1. 240 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2013

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma: Értékesítésösztönzés, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 231-241. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2013

Agárdi Irma: CRM - Customer Relationship Management, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 264-276. (Marketing szakkönyvtár)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2010

Agárdi Irma : Kereskedelmi marketing és menedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 416 p. (Marketing szakkönyvtár; 1787-3703.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2007

Agárdi Irma, Bauer András: A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedők marketing tevékenységére és teljesítményére, VEZETÉSTUDOMÁNY 38: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2000

Agárdi Irma, Bauer András: Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2000

Bauer András, Agárdi Irma: Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:26 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
38
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
60
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
70

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )