Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 10.
Személyes adatok
Papp-Váry Árpád Ferenc
név Papp-Váry Árpád Ferenc
születési év 1976
intézmény neve
doktori iskola
KE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témakiíró)
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola (témavezető)
NyME Cziráki József Faanyagtudomány és Technológiák Doktori Iskola (témavezető)
NyME Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témakiíró)
PTE Földtudományok Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím apappvarymetropolitan.hu
telefonszám +36 20 581-2978
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyugat-Magyarországi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyugat-Magyarországi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2006 - Budapesti Metropolitan Főiskola (további intézmény)
további (habil. főiskolai tanár, rektorhelyettes)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Dávid Viktória PhD (2016/08)  CJFTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Lantos Zsuzsanna (PhD) (2020/08)  FDI1-PTE
(50%) Nagy László Zoltán (PhD) (2020/08)  VDI
Szolnoki Szabolcs (PhD) (2020/08)  FDI1-PTE
Vaskó Renáta (PhD) (2020/08)  FDI1-PTE
(50%) Csitáriné Máté Szilvia (PhD) (2018/08)  CJFTDI
hiányos adatú hallgatói:
Dávid Viktória PhD (2012/08)  CJFTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Márkázás/Branding. A marketing, marketingkommunikáció trendjei és új eszközei. Termékmegjelenítés, márkázott szórakoztatás. Országmárkázás, országimázsépítés. Városmárkázás, városimázsépítés.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
média-és kommunikációs tudományok
Közlemények
2016

Papp-Váry Á F: Az országnevek mint márkanevek és szerepük az országmárkázásban: néhány eset a világból, TÉR ÉS TÁRSADALOM 30: (1) pp. 79-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Papp-Váry Árpád, Szabó-Kákonyi Anett: Are there no new ad techniques under the sun? – How the methods presented to us today as 'new discoveries' appeared in Hungarian advertising literature a century ago, GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 2015: (3) pp. 19-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Papp-Váry Árpád Ferenc: Indicators and methodologies for the assessment of product placement, JOURNAL OF MEDIA RESEARCH 8: (2) pp. 27-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2014

Papp-Váry Árpád Ferenc : Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása, Budapest: Akadémiai Kiadó, 236 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2013

Papp-Váry Árpád Ferenc : A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez, Budapest; Pécs: Dialóg Campus Kiadó, 320 p. (Dialóg Campus Szakkönyvek)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2011

Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2010

Papp-Váry Árpád Ferenc: Country slogans and logos: findings of a benchmarking study, In: Szerk.: Kadocsa, Gy. MEB 2010: 8th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking : Menedzsment, Vállalkozás és Benchmarking Nemzetközi Konferencia. Budapest: Óbudai Egyetem, 2010. pp. 199-208.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2009

Papp-Váry Árpád Ferenc: The marketing point of view: countries as brands, In: Szerk.: Nishit Kumar, Szerk.: Anil Varna Nation Branding – Concepts and Country Perspectives. Hyderabad: Icfai University Press, 2009. pp. 14-28.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2009

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2004

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai – Az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata, In: Szerk.: Czagány László, Szerk.: Garai László A szociális identitás, az információ és a piac. Szeged: JATEPress Kiadó, 2004. pp. 297-315. (SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 35
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:111 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
172
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
196
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
15 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
41
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
32
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
282
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Habilitáció megszerzése: 2015. Főiskolai tanári kinevezés éve: 2015. Az Év oktatója a BKF-en (ma Metropolitan) több száz oktató közül: 2007, 2011, 2016 években. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2013 óta, 2016-ban újraválasztva. A Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja 2012-2015-ben. A Varna Free University ezüst plakettje a nemzetközi kapcsolatok építéséért. Tudományos publikációi mellett több mint 100 ismeretterjesztő cikk szerzője, szakmai konferenciákon ad elő, szerepel a médiában.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )