Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. VII. 12.
Személyes adatok
Cserné Adermann Gizella
név Cserné Adermann Gizella
születési év 1949
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím cserneadermanngmail.com
telefonszám +36 72 236-539
mobiltelefon száma +36 30 500-2700
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1985
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Dunaújvárosi Egyetem (további intézmény)
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Váraljai Mariann (PhD) 2016/01  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szabó Imre Gábor (PhD) (2018/08)  OTNDI
Magyar András (PhD) (2017/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Önbeteljesítő jóslatok az emberi kapcsolatokban és az iskolában, a pedagógiai értékelés problémái, szubjektivitás az értékelésben, andragógia, felnőttoktatás, atipikus tanítási-tanulási módszerek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Cserné Adermann Gizella: A tanulói teljesítmények értékelése az oktatás folyamatában, In: Szerk.: Falus Iván, Szerk.: Kálmán Orsolya Nagy Sándor nyomdokain. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2016. pp. 93-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Cserné Adermann Gizella: Szakmentori rendszer a sikeres tanulmányokért, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Perjés István Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 39-51. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 2.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Cserné Adermann Gizella: Tanárok tanulása – formális és informális tanulás a tanárképzés fejlesztését szolgáló TÁMOP projektekben, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1: (3) pp. 51-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Cserné Adermann Gizella: Szubjektivítás a tanári értékelésben, In: Szerk.: Kiss Natália, Szerk.: Németh István Péter Tanulási terek. Budapest: DUF Press; Új Mandátum Könyvkiadó, 2014. pp. 137-148. (Dunakavics könyvek; 3.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Cserné Adermann Gizella: Az önbeteljesítő jóslat és az elvárás hatásvizsgálatának története, In: Szerk.: Paksi László, Szerk.: Györe Géza, Szerk.: Tóth-Márhoffer Márta, Szerk.: Bognárné Kocsis Judit A pedagógia útjain: köszöntőkötet a 60 éves Zsolnai Józsefné Mátyási Mária tiszteletére. Veszprém: Pannon Egyetemi Kiadó, 2013. pp. 203-213.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2006

Cserné Adermann Gizella: Felnőtteket tanítani - a laikus tanításfelfogás csapdái, In: Szerk.: Feketéné Szakos Éva Fókuszban a felnőttek tanulása. Gödöllő: Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, 2006. pp. 53-59. (Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Tanárképző Intézet Kiadványai)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2002

Cserné Adermann Gizella: Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák, In: Szerk.: Mayer József, Szerk.: Singer Péter, Szerk.: Vedovatti Anildo Kihívások és válaszok: új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás: Felnőttoktatási Akadémia: Gyula, 2001. Budapest: OKI Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ, 2002. pp. 259-265. (Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ; 11.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
1997

Cserné Adermann Gizella: A tanári elvárások hatása a tanulók teljesítményére, ISKOLAKULTÚRA 7: (10) pp. 14-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
1990

Cserné Adermann Gizella: A pedocentrizmustól a non-direktívitásig, In: Szerk.: Zrinszky László Összehasonlító pedagógiai füzetek. Budapest: OPKM, 1990. pp. 7-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
1986

Cserné Adermann Gizella : Önmagát beteljesítő jóslat a pedagógiában, Budapest: Tankönyvkiadó, 169 p. (Pedagógiai közlemények)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:33 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
94
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
127
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
45 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
150

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )