Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 31.
Személyes adatok
Szekeres Ágota
név Szekeres Ágota
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím szekeres.agotabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5574
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Gátas-Aubelj Katalin Andrea PhD 2020  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Kármán Bianka (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Adrienn Anita (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Berényi Diana (PhD) (2027/08)  NDI2-ELTE
(50%) Szentpétery-Nagy Melinda (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Horváth Endre (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület enyhén értelmi fogyatékos tanulók közösségekben, szociometria
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2024

Volgyesi-Molnar Marta, Gyori Miklos, Eapen Valsamma, Borsos Zsofia, Havasi Agnes, Jakab Zoltan, Janoch Laszlone, Nemeth Vivien, Oszi Tamasne, Szekeres Agota, Stefanik Krisztina: Quality of Life in Hungarian Parents of Autistic Individuals, JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS 54: (.) p. ..
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Horváth Endre, Szekeres Ágota: Changes in the Social Characteristics of General Classroom Communities Including Children with Mild Intellectual Disability in Three Years, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION 38: (2) pp. 176-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2020

Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota, Horváth Endre: A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 99-111.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2020

Horváth Endre, Szekeres Ágota: Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 305-317.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2014

Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
2012

Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 3-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:77 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
172
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
153
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
16 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
240


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )