Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 09.
Személyes adatok
Szekeres Ágota
név Szekeres Ágota
születési év 1977
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
Elérhetőségek
drótpostacím szekeres.agotabarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5574
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2003 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület enyhén értelmi fogyatékos tanulók közösségekben, szociometria
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
neveléstudományok
Közlemények
2015

Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői, In: Szerk.: Lányiné Engelmayer Ágnes, Szerk.: Győri Miklós Gyógypedagógiai lélektan. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. pp. 263-281. (Pszichológiai Szemle Könyvtár; 18.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Szekeres Ágota, Szenczi Beáta: HIGHLY VULNERABLE CHILDREN IN THE JUSTICE SYSTEM, In: Szerk.: Heidi Salaets, Szerk.: Katalin Balogh Children and Justice: Overcoming Language Barriers. Cambridge: Intersentia, 2015. pp. 94-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2013

Szekeres Ágota, Perlusz Andrea, Takács István: ,,...egy ideális világban csak így szabadna tanítani...", In: Szerk.: Zászkaliczky Péter A társadalmi és az iskolai integráció feltételrendszere és korlátai. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2013. pp. 201-226.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2013

Takács István, Szekeres Ágota, Perlusz Andrea: ,,...tehát ez egy ilyen rózsaszín felhő...", In: Szerk.: Zászkaliczky Péter A társadalmi és az iskolai integráció feltételrendszere és korlátai. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2013. pp. 261-287.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2012

Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2012

Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA 11: pp. 3-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2011

Szekeres Ágota: Az integráció és az akadályozott személyek megítélése, In: Szerk.: Papp Gabriella A diagnózistól a foglalkozási rehabilitációig: Új utak és eredmények a tanulásban akadályozott személyek gyógypedagógiájában. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 89-102. (Az ELTE BGGYFK és az ELTE Eötvös Kiadó közös tankönyvsorozata; 6.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Szekeres Ágota: A szociális kapcsolatok minősége integrált körülmények között - a tanulásban akadályozott gyermekek szemszögéből, In: Szerk.: Papp Gabriella A diagnózistól a foglalkozási rehabilitációig: Új utak és eredmények a tanulásban akadályozott személyek gyógypedagógiájában. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 73-88. (Az ELTE BGGYFK és az ELTE Eötvös Kiadó közös tankönyvsorozata; 6.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2008

Szekeres Ágota, Ari Pálma : Sérülésspecifikus eszköztár tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók együttneveléséhez., Budapest: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., 37 p.
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:20 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
30
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
76
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
44

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )