Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. V. 30.
Személyes adatok
Prónay Szabolcs
név Prónay Szabolcs
születési év 1983
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím pronay.szabolcseco.u-szeged.hu
telefonszám +36 30 370-8131
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2006 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pető Dalma (PhD) (2020/08)  SZTE-KDI
Tamasits Dóra (PhD) (2018/08)  SZTE-KDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztói magatartás (márkaválasztás,szimbolikus fogyasztás, márkalojalitás) Innováció marketing (egyetemi technológia transzfer, kutatói találmány hasznosítási motivációk)
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2014

Hetesi E, Prónay Sz: Csoportos fogyasztás és márkaközösségek, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 261-277.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Hetesi E, Prónay Sz: Scientific advancement in the field of business studies and academic promotion system in Hungary, In: Szerk.: Mitrega M Leveraging success of young scholars in business discipline. Warsaw: University of Economics in Katowice, 2014. pp. 25-39.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Hetesi E, Prónay Sz: Scientific activities and performance of young business scholars in Visegrad countries, In: Szerk.: Mitrega M Leveraging success of young scholars in business discipline. Warsaw: University of Economics in Katowice, 2014. pp. 155-181.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2013

Buzás Norbert, Prónay Szabolcs: A potenciál elemzés és a partnerség szerepe a korai fázisú kutatási eredmények hasznosításában, In: Szerk.: Inzelt Annamária, Szerk.: Bajmócy Zoltán Innovációs rendszerek: Szereplők, kapcsolatok és intézmények. Szeged: JATE Press, 2013. pp. 21-38.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2011

Prónay Szabolcs: A fogyasztás mint az identitás (ki)alakítója, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 45: (3) pp. 21-31.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2011

Prónay Szabolcs: Fiatalok fogyasztásának vizsgálata : szegmentáció, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 45: (1) pp. 26-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2010

Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán, Prónay Szabolcs: Challenges of Status Typology in a Hungarian Lifestyle Study, In: Mirna Leko Šimić Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku. Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayer, Ekonomski fakultet, 2010. pp. 84-97.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2009

Prónay Szabolcs, Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán: Lifestyles and consumption in atransitional society, AKADEMIJA MM: SLOVENSKA ZNANSTVENA REVIJA ZA TRZENJE 9: (14) pp. 41-51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2008

Prónay Szabolcs, Málovics György: Lokalitás és fenntartható fogyasztás, In: Szerk.: Lukovics M, Szerk.: Lengyel I Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében. Szeged: JATEPress, 2008. pp. 184-203.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
2008

Prónay Szabolcs: A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból, VEZETÉSTUDOMÁNY 39: (10) pp. 45-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:20 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
48
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
53
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
17 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
35

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )