Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 05.
Személyes adatok
Papp-Zipernovszky Orsolya
név Papp-Zipernovszky Orsolya
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
PTE Pszichológia Doktori Iskola (témavezető)
SzTE Interdiszciplináris Orvostudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Pszichológia Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pécsi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím papporsogmail.com
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE BTK Pszichológia Doktori Iskola
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE BTK
Jelenlegi munkahelyek
2023 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Klinovszky Andrea PhD 2022  IDI-SzTE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Horváth Mária Dóra (PhD) 2022/08  IDI-SzTE
Kovács Petra (PhD) 2016/08  PDI-PTE
Sziklai Anett Gabriella (PhD) 2015/08  PDI-PTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nagy Vivien (PhD) (2027/08)  PDI1-ELTE
Deák-Kovács Tímea (PhD) (2024/08)  PDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A modern pszichoanalitikus iskolák művészetbefogadási elképzeléseinek empirikus ellenőrzése Narratív terápiák alkalmazása Egészségértés
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Klinovszky Andrea, Papp-Zipernovszky Orsolya, Buzas Norbert: Building a House of Skills, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 18: (4) 1547
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2021

Papp-Zipernovszky Orsolya, Horváth Mária Dóra, Schulz Peter J., Csabai Márta: Generation Gaps in Digital Health Literacy and Their Impact on Health Information Seeking Behavior and Health Empowerment in Hungary, FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH 9: 635943
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2019

Klinovszky Andrea, Kiss István Márton, Papp-Zipernovszky O, Lengyel Csaba, Buzás Norbert: Associations of different adherences in patients with type 2 diabetes mellitus, PATIENT PREFERENCE AND ADHERENCE 13: pp. 395-407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
URL 
2019

Náfrádi Lilla, Papp-Zipernovszky Orsolya, Schulz Peter J, Csabai Márta: Measuring functional health literacy in Hungary: validation of S-TOFHLA and Chew screening questions, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH 27: (4) pp. 320-325.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2018

Nafradi L, Nakamoto K, Csabai M, Papp-Zipernovszky O, Schulz PJ: An empirical test of the Health Empowerment Model: Does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?, PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 101: (3) pp. 511-517.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 40
nyelv: angol
URL 
2018

Johanna K. Kaakinen, Orsolya Papp-Zipernovszky, Egon Werlen, Nuria Castells, Per Bergamin, Tierry Baccino, Jacobs Arthur: Emotional and motivational aspects of digital reading, In: Barzillai, Mirit; Thomson, Jenny; Schroeder, Sascha; van den Broek, Paul (szerk.) Learning to Read in a Digital World, John Benjamins (2018) pp. 141-164.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
2017

Papp-Zipernovszky Orsolya, Kékesi Márk Zoltán, Jámbori Szilvia: A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support], MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 18: (3) pp. 230-262.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
URL 
2016

Papp-Zipernovszky Orsolya, Náfrádi Lilla, Peter J Schulz, Csabai Márta: „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon [“So each patient comprehends”: measuring health literacy in Hungary], ORVOSI HETILAP 157: (23) pp. 905-915.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
URL 
2013

Papp-Zipernovszky O: Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban, In: Csabai, Márta; Pintér, Judit Nóra (szerk.) Pszichológia a gyógyításban, Oriold és Társai Kiadó (2013) pp. 261-279.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2005

Papp Orsolya: A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során, THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 16: (2-3) pp. 81-106.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:154 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
132
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
122
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
235


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )