Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. III. 18.
Személyes adatok
Reisz Terézia
név Reisz Terézia
születési év 1955
intézmény neve
doktori iskola
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím reisz.terigmail.com
telefonszám +36 72 463-585
mobiltelefon száma +36 20 986-5212
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Főiskola
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Területi folyamatok az oktatásban, különös tekintettel a közoktatási alapellátásra és a tanulók iskolai teljesítményének alakulására.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
szociológiai tudományok
Közlemények
2013

Reisz Terézia : Területi folyamatok az oktatásban, Pécs: DigitPrint Kft, 194 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2013

Reisz Terézia: Szociálandragógiai eszközökön alapuló tehetséggondozó projekt, In: Szerk.: Kálmán A Verseny és együttműködés: az innovatív felsőoktatás - MELLearN (Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért) Egyesület 8. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Competition and cooperation: the Innovative Higher Education - MELLearN 8th Hungarian National and International Lifelong Learning Conference Proceedings. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2013. pp. 159-164.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2013

Reisz Terézia: Socio-andragogical Talent Management Project, In: Szerk.: Kálmán A Verseny és együttműködés: az innovatív felsőoktatás - MELLearN (Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért) Egyesület 8. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Competition and cooperation: the Innovative Higher Education - MELLearN 8th Hungarian National and International Lifelong Learning Conference Proceedings. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2013. pp. 165-169.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2010

Reisz Terézia: A szövegértés szociokulturális komponensei. The Socio-Cultural Components of the Reading Comprehension Ability, In: Szerk.: Kálmán Anikó 6. Magyar Nemzeti és Nemzetközi Lifelong Learning Konferencia: Életen át tartó tanulás, innováció és értékteremtés: stratégiai háttérdokumentum és vitaindítók. Debrecen: MELLearN Egyesület, 2010. pp. 529-542.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: Magyar és angol
2009

Reisz Terézia: A felsőfokú szakképzésben tanuló fiatalok, In: Szerk.: Fehérvári Anikó, Szerk.: Kocsis Mihály Felsőfokú? Szakképzés?. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2009. pp. 71-123.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2008

Reisz Terézia: The Socio-Cultural Background of the Reading Comprehension of University Students, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 3: (1) pp. 9-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2005

Reisz Terézia: Változások Baranya megye középiskoláiban, ISKOLAKULTÚRA 11: pp. 27-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2002

Reisz Terézia: A kisebbségi közoktatás - politika helyzete, In: Szerk.: Reisz T, Szerk.: Andor M A cigányság társadalomismerete. Pécs: PTE Tanárképző Intézet, 2002. pp. 101-133. (Iskolakultúra könyvek; 13.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2000

Reisz Terézia: Az iskolai tudás szociokulturális háttere, ISKOLAKULTÚRA 10: (6-7) pp. 202-207.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2000

Reisz Terézia: Az iskolai teljesítmények szociokulturális megközelítése, ISKOLAKULTÚRA 10: (11) pp. 50-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:16 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
26
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
54
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
27
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
1997. óta egyetemen tanít, kutat, tehetséggondozó programokat,hálózatot fejleszt a régió hátrányos térségeiben. Iskolai tanulói méréseit a PTE TKI Pedagógiai Kutatócsoportjában, ill. ma is a PTE FEEK Andragógiai és Pedagógiai Kutatócsoportja vezetőjeként végzi. Számos hazai és nemzetközi kutató és fejlesztő projektben szakértő ( PHARE,HEFOP,TÁMOP, Leonardo, TEMPUS)2002-2004.EU Oktatási Bizottság szakértője, 2003. Portugál felsőoktatási jelentés,2008. Abakáni Egyetemen oktató, 2 éve MÁSZ tutor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )