Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 15. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs, Jámbori Szilvia, Kasik László, Vígh Tibor, Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students, HELIYON 9: (8) e18913 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs: Unpacking classroom goal structures based on students’ own words, SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION 26: (2) pp. 433-472. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 02. |
Zita Gál, László Kasik, Szilvia Jámbori, József Balázs Fejes, Krisztina Nagy: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 10: (1) pp. 170-180. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs, Mezei Tímea, Vígh Tibor, Szenczi Beáta, Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 3-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs, Szűcs Norbert: Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes, INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 7: (3) pp. 60-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs, Tóth Edit, Szabó Dóra Fanni: Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 68-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 02. |
Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 02. |
László Kasik, Kornél Guti, Zita Gál, Csaba Gáspár, Edit Tóth, József Balázs Fejes: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA), INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 10: (2) pp. 59-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 02. |
Kasik László, Fejes József Balázs, Guti Kornél, Gáspár Csaba, Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 33: (1) pp. 86-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. XII. 02. |
Fejes József Balázs: Célok és motiváció, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 68 |
|
|