Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. XI. 25.
Személyes adatok
Molnár György
név Molnár György
születési év 1977
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím molnar.gyeik.bme.hu
telefonszám +36 1 463-2698
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Pap Dalma (PhD) (2020/08)  PDI-BME
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület interaktív rendszerek ; a hálózatalapú tanulás jellemzői; mobil tanulás, IKT alkalmazása a tanítási-tanulási folyamatban, 3D-s megjelenítések és alkalmazásuk, virtuális tanulási környezetek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
villamosmérnöki tudományok
Közlemények
2014

György Molnár, Dávid Sik: Opportunities for Learning Support in Interactive E-learning Environments, in Particular in the Fields of Mathematics and Physics, EDUCATIONAL REVIEW 14: (2) pp. 106-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
impakt faktor: 0.579**
nyelv: angol
URL 
2014

György Molnár: Modern ICT based teaching and learning support systems and solutions in higher education practice, In: Szerk.: Milan Turčáni, Szerk.: Martin Drlík, Szerk.: Jozef Kapusta, Szerk.: Peter Švec 10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics. Praha: Wolters Kluwer Law and Business, 2014. pp. 421-430.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
2013

Dr Molnár György: New learning spaces? M-learning's, in particular the IPad’s potentials in education, INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERACTIVE MOBILE TECHNOLOGIES 7: (1) pp. 56-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2013

Molnár György: Új IKT-tendenciák a nemzetközi és hazai gyakorlatok tükrében, különös tekintettel a tanítás-tanulás folyamatára, In: Szerk.: Benedek András Digitális Pedagógia 2.0. Budapest: BME GTK; Typotex Kiadó, 2013. pp. 85-133. (Baccalaureus scientiae tankönyvek)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Molnár György: A technológia és hálózatalapú alapú tanulási formák és attitűdök az információs társadalomban, különös tekintettel a felsőoktatás bázisára, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM XII: (3) pp. 61-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Molnár György: A technológia és hálózatalapú alapú tanulási formák és attitűdök az információs társadalomban, különös tekintettel a felsőoktatás bázisára, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT XII: (3) pp. 61-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Molnár György: Collaborative Technological Applications with Special Focus on ICT based, Networked and Mobile Solutions, WSEAS TRANSACTIONS ON INFORMATION SCIENCE AND APPLICATION 9: (9) pp. 271-281. pp. 271-281.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2011

Molnár György: Új módszerek a pedagógiai gyakorlatban - az IKT alapú megoldások tükrében, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE XXVII: (3) pp. 170-177.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2008

Dr Molnár György: Az IKT-val támogatott tanulási környezet követelményei és fejlesztési lehetőségei, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 24: (3) pp. 257-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2008

Dr Molnár György: Az IKT-val támogatott tanulási környezet követelményei és fejlesztési lehetőségei, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 24: (3) pp. 257-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:97 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
89
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
139
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
180

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )