Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IV. 13.
Személyes adatok
név Gyenge Balázs
születési év 1978
intézmény neve
doktori iskola
SzIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szent István Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím Gyenge.Balazs.Markgtk.szie.hu
telefonszám +36 28 522-000/1996
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve SZIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2004 - Szent István Egyetem
további (egyetemi docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Németh Nikolett (PhD) (2018/08)  GSZDI-SzIE
Horváth Ádám (PhD) (2017/08)  GSZDI-SzIE
hiányos adatú hallgatói:
Fehér Euridiké PhD (2016/08)  GSZDI-SzIE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztói üzletválasztás, fogyasztói magatartás, kereskedelmi marketing, kulturális marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2015

Gyenge Balázs, Lehota József, Rácz Georgina, Fehér Debóra Katalin: A cukrászdák marketing tevékenységének elemzése szervezeti és fogyasztói oldalról, In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 34-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Lehota József, Németh Nikolett, Gyenge Balázs: Fogyasztói szokások felmérése az étrend-kiegészítők körében az élelmiszer-biztonság szempontjából - demokutatás, GAZDÁLKODÁS 59: (6)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Lehota József, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Komáromi Gergely Anikó, Rácz Georgina, Horváth Ádám, Könyves Erika, Törőné Dunay Anna: Az étteremválasztás összefüggéseinek vizsgálata Magyarországon, In: Szerk.: Könyves Erika, Szerk.: Lehota József A fogyasztói magatartás vizsgálata a gasztronómiában. Debrecen: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 77-141.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Rácz Georgina, Horváth Ágnes, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Lehota József: Az élelmiszerjelölések vásárlási döntést befolyásoló szerepe a fenntartható fogyasztás trendjének függvényében, In: Szerk.: Lehota József, Szerk.: Berács József, Szerk.: Rekettye Gábor Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel : Felolvasó ülés és tanulmánykötet. Budapest: MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, 2014. pp. 279-299.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2013

Rácz Georgina, Gyenge Balázs: Az észlelt egészségügyi kockázatok és hasznosság változása az idő és a fenntarthatóság trendjének függvényében, ÉLELMISZERVIZSGÁLATI KÖZLEMÉNYEK 59: (1-2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2012

Fodor M, J Lehota, B Gyenge, A Horváth: Model of the factors affecting the selection of the mode of institutional catering, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 5: (3)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2011

Gyenge Balázs : Fogyasztói üzletválasztás a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelemben, Gödöllő: Agroinform Kiadó, 296 p. (Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola Ökonómiai Tanulmányai; 1.) 1-2., 1
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2010

Gyenge Balázs: A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei I. (Black-box és magatartás modellek), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 3: (*) pp. 14-29. Paper *.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2010

Gyenge Balázs: A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei II. (Atmoszféra-, döntésorientált folyamat-, teljes (összegző) modellek), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 4: (1) pp. 11-25. Paper *.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2006

Lehota József, Ágnes Horváth, Balázs Gyenge: An empirical research of the factors determining customer behaviour in food retail stores, STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 105:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
43
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
49
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
5

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )