Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. XI. 13.
Személyes adatok
Doró Katalin
név Doró Katalin
születési év 1976
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím dorokatilit.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 546-792
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Nagy Judit PhD (2016/12)  NYDI-SzTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Tovar Viera Vicente Rodrigo (PhD) (2018/08)  NYDI-SzTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület alkalmazott nyelvészet; első és második nyelv elsajátítása; tanulói stratégiák, pszicholingvisztika, tudományos szövegalkotás, íráspedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2015

Katalin Doró: Changes in the lexical measures of undergraduate EFL students’ argumentative essays, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 57-76.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2015

Katalin Doró, Päivi Pietilä: Researching vocabulary in L2 writing – methodological issues and pedagogical implications, In: Szerk.: Päivi Pietilä, Szerk.: Katalin Doró, Szerk.: Renata Pípalová Lexical issues in L2 writing. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 11-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2014

Doró Katalin: Why do students plagiarize? EFL undergraduates’ views on the reasons behind plagiarism, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 11: (1) pp. 255-263.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2014

Doró Katalin: The lexical richness of undergraduate student essays: The influence of writing experience and essay writing strategies, AFINLA-E: SOVELTAVAN KIELITIETEEN TUTKIMUKSIA 2014: (6) pp. 7-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin: Selling their research: the linguistic realization of rhetoric moves in English thesis abstracts written by Hungarian undergraduates, ROMANIAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 10: (1) pp. 181-191. pp. 181-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin: The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals, PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 2: (1) pp. 119-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
DOI 
2013

Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2012

Doró Katalin: The importance of advanced L2 vocabulary in academic contexts: a Hungarian example, In: Szerk.: Pedrazzini L, Szerk.: Nava A Learning and Teaching English: Insights from Research. Milano: Polimetrica Publisher, 2012. pp. 333-353.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2011

Doró Katalin: Students’ perception about their preparedness for undergraduate studies of English, In: Szerk.: Gábor Szabó, Szerk.: József Horváth, Szerk.: Nikolov Marianne UPRT 2009: Empirical studies in English applied linguistics. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2011. pp. 81-91.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2007

Doró Katalin: The use of high- and low-frequency verbs in English native and non-native student writing, In: Szerk.: Lengyel Zsolt, Szerk.: Navracsics Judit Second Language Lexical Processes: Applied Linguistic and Psycholinguistic Perspectives. Clevedon; Philadelphia: Multilingual Matters Ltd., 2007. pp. 117-129. (Second Language Acquisition; 23.)
Second Language Lexical Processes
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:31 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
44
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
53
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
21 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
12
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
16
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
54

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )