Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. VIII. 30. Közlemények |
2018
adattárból, 2020. VIII. 30. |
Lugossy Réka: Whose Challenge Is It?, In: Schwartz, Mila (szerk.) Preschool Bilingual Education, Springer International Publishing (2018) pp. 99-131. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2020. VIII. 30. |
Lehmann Magdolna, Szabó G, Lugossy Réka, Nikolov Marianne: UPRT 2017: Empirical studies in English applied linguistics, Lingua Franca Csoport dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2017. IV. 03. |
Fodor Mónika, Lugossy Réka: Becoming professionals in English, In: Szerk.: Lehmann M, Szerk.: Lugossy R, Szerk.: Horváth J UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2016. pp. 179-192. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2017. IV. 03. |
Ahlquist Sharon, Lugossy Réka : Stories and storyline, Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing, 148 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2020. VIII. 30. |
Lehmann M, Lugossy R, Horváth J: UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport dokumentum típusa: nyelv: angol Teljes szöveg |
2012
adattárból, 2017. IV. 03. |
Lugossy Réka: Stories about stories: Research on teachers’ beliefs about using narratives in the EFL class, In: Szerk.: Gonzáles Davies M, Szerk.: Taronna A New Trends in Early Foreign Language Learning: The Age Factor, CLIL and Languages in Contact. Bridging Research an d Good Practices. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2012. pp. 120-129. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2017. IV. 03. |
Lugossy Réka: Constructing meaning in interaction through picture books., CEPS JOURNAL 2: (3) pp. 97-117. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2017. IV. 03. |
Lugossy Réka: Retelling the story: Constructing teachers' knowledge through narratives, In: Szerk.: Allström M, Szerk.: Pinter A English for Young Learners. Uppsala: Uppsala Universitet, 2012. pp. 71-81. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2017. IV. 03. |
Lehmann Magdolna, Lugossy Réka, Nikolov Marianne: Az angoltanári MA program értékelése., MAGYAR PEDAGÓGIA 111: (4) pp. 259-288. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2017. IV. 03. |
Lugossy R: "I will think about this": A case study with a lower-primary school teacher of English., In: Szerk.: Réka Lugossy, Szerk.: József Horváth, Szerk.: Marianne Nikolov UPRT 2008: Empirical studies in English applied linguistics. Pécs: Lingua Franca Csoport, 2009. pp. 59-69. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|