Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. I. 15.
Személyes adatok
Győriné Stefanik Krisztina
név Győriné Stefanik Krisztina
születési év 1970
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím krisztina.stefanikbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5530
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Havasi Ágnes PhD (2016/12)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az autizmus spektrum pszichológiai és pszicho-edukációs jellemzői, ezek gyakorlati implikációi. Evidencia-alapú oktatás, támogatás és terápia speciális szükségletű személyek számára.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2015

Győri Miklós, Borsos Zsófia, Stefanik Krisztina: Evidence-based development and first usability testing of a social serious game based multi-modal system for early screening for atypical socio-cognitive development, In: Szerk.: Sík-Lányi C, Szerk.: Hoogerwerf E -J, Szerk.: Miesenberger K, Szerk.: Cudd P Assistive Technology: Building Bridges. Amsterdam: IOS Press, 2015. pp. 48-54.
217, Studies in Health Technology and Informatics
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó: Evidence-based development and evaluation of mobile cognitive support apps for people on the autism spectrum: methodological conclusions from two R+D projects, In: Szerk.: Sík-Lányi C, Szerk.: Hoogerwerf E -J, Szerk.: Miesenberger K, Szerk.: Cudd P Assistive Technology: Building Bridges. Amsterdam: IOS Press, 2015. pp. 55-62.
217, Studies in Health Technology and Informatics
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Győri Miklós, Borsos Zsófia, Stefanik Krisztina: A komplex-explicit tudatelmélet és a szocio-kommunikatív tünetek kapcsolatának rövid távú stabilitása autizmus spektrum zavarral élő felnőtteknél: előzetes eredmények, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 117-143.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Stefanik Krisztina, Őszi Tamásné: Egy régi-új ismerős: az autizmusspektrum korszerű pedagógiája, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE Különszám: pp. 109-117.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
2012

Miklos Gyori, Ildikó Kanizsai-Nagy, Krisztina Stefanik: The Autism Spectrum: Need for Specific Support, Approaches to Assistive ICT, In: Szerk.: Joseph Mintz, Szerk.: Miklos Gyori, Szerk.: Morten Aagaard Touching the Future Technology for Autism?: Lessons from the HANDS Project.. Amsterdam: IOS Press, 2012. pp. 13-35. (Ambient Intelligence and Smart Environments; 15.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
DOI 
2012

Miklos Gyori, Joseph Mintz, Krisztina Stefanik, Ildikó Kanizsai-Nagy, Zsombor Várnagy-Tóth: Efficiency, Applicability, User Experience: Lessons from Testing by a Complex Mixed Mode Methodology, In: Szerk.: Joseph Mintz, Szerk.: Miklos Gyori, Szerk.: Morten Aagaard Touching the Future Technology for Autism?: Lessons from the HANDS Project.. Amsterdam: IOS Press, 2012. pp. 83-116. (Ambient Intelligence and Smart Environments; 15.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
DOI 
2011

Stefanik Krisztina: Alaptények az autizmusról – üzenet a gyógypedagógiának, In: Szerk.: Papp Gabriella A diagnózistól a foglalkozási rehabilitációig: Új utak és eredmények a tanulásban akadályozott személyek gyógypedagógiájában. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 225-234. (Az ELTE BGGYFK és az ELTE Eötvös Kiadó közös tankönyvsorozata; 6.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2010

Lázár AS, Lázár ZI, Bíró A, Gyori M, Tárnok Z, Prekop C, Keszei A, Stefanik K, Gádoros J, Halász P, Bódizs R: Reduced fronto-cortical brain connectivity during NREM sleep in Asperger syndrome: An EEG spectral and phase coherence study, CLINICAL NEUROPHYSIOLOGY 121: (11) pp. 1844-1854.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
2007

Stefanik K, Győri M, Kanizsai-Nagy I, Sajó E, Várnai Zs, Balázs A: Az autizmus spektrum zavarok diagnózisa a klinikumban és a kutatásban: az ADI-R és az ADOS eljárások., In: Szerk.: Racsmány M A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2007. pp. 171-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2002

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó, Balázs Anna: Naiv tudatelmélet és nyelvi pragmatika magasan funkcionáló autizmusban: reprezentációs zavar, performancia korlát, vagy kompenzáció?, In: Szerk.: Racsmány M, Szerk.: Kéri Sz Architektúra és patológia a megismerésben. Budapest: BIP, 2002. pp. 11-39. (Kognitív szeminárium)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:26 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
20
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
56
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
47
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE BGGYK új, Európában egyedülálló "Autizmus spektrum pedagógiája" szakirányt létrehozó és oktató team vezetője. Az ADOS és az ADI-R diagnosztikus eljárások magyarországi adaptációjának vezetője; részt vett az Országos Autizmus Stratégia, az Egészségügyi Minisztérium autizmus spektrum zavarokra vonatkozó szakmai irányelvei, az autizmus-specifikus támogatott foglalkoztatás módszertana, valamint a Pedagógiai Szakszolgálatok autizmus diagnosztikai protokollja kidolgozásában.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )