Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2015. IX. 30.
Személyes adatok
név Taskó Tünde
születési év 1971
intézmény neve
doktori iskola
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Elérhetőségek
drótpostacím taskotektf.hu
telefonszám +36 36 520-484
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Eszterházy Károly Egyetem
további (főiskolai docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Süveges Gergő Balázs (PhD) (2018/08)  EKF NDI
Kutatás
kutatási terület A tanulás kognitív és affektív tényezői; metakogníció; képességfejlesztés, tanulásmódszertan, iskolai alulteljesítés, önszabályozó tanulás.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2015

Taskó Tünde: Tanulási készségek mérése és az alulteljesítés mérése - A KATT kérdőív, In: Szerk.: N Kollár Katalin Iskolapszichológia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 73-122. (Iskolapszichológia Füzetek; 36.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2014

Taskó Tünde Anna, Hatvani Andrea, Dorner László: Az IKT használat jellegzetességei 5-12. évfolyamos tanulók körében, OKTATÁS-INFORMATIKA 2014: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Dorner László, Soltész Péter: Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre, In: Szerk.: Bárdos Jenő, Szerk.: Kis-Tóth Lajos, Szerk.: Racsko Réka Változó életformák, régi és új tanulási környezetek. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2014. pp. 63-76. (Új kutatások a neveléstudományokban)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Miklós Hoffmann, Tibor Juhász, Tünde Taskó: Radio Frequency Identification from the viewpoint of students of computer science, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 12: (2)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2011

Taskó Tünde Anna : A tanulás tanításának elmélete és gyakorlata különös tekintettel a természettudományok oktatására, Eger: EKF Líceum Kiadó, 111 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2009

Taskó Tünde, Hatvani Andrea: Elektronikus tananyagfejlesztés a pszichológiai tárgyak oktatásához, In: Szerk.: Nádasi András Agria Media 2008: 1-2. köt. : A WEB 2.0 a hatékony e-learning alapú oktatás egyik legfontosabb feltétele = the WEB 2.0 is one of the most important preconditions for the launching of effective e-learning programs. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2009. pp. 135-142.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2006

Mária Dávid, Magdolna Varga Estefánné, Lajos Kis-Tóth, Dolli Budaházy-Mester, Tünde Taskó, Krisztina Szőke: Learning counselling process supported by a computer programme, In: Szerk.: Magnus Persson A Vision of European Teaching and Learning: Perspectives on the new role of the teacher. Karslstad: Learning Teacher Network, 2006. pp. 273-285.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2006

Taskó Tünde: A tanulás hátterében meghúzódó kognitív mechanizmusok fejlesztési lehetőségei az iskolában, In:Szerk.: Estefánné Varga Magdolna Tanárképzés, szociális képzés, gyermekvédelem: tudományos konferencia, Eger, 2005. november 10-11.Eger, Magyarország, 2005.11.10-2005.11.11. Eger: EKF Líceum Kiadó, pp. 85-92. Kiadvány: Eger: EKF Líceum Kiadó, 2006.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: magyar
2004

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Taskó Tünde: Az alulteljesítés okai és kezelési lehetőségei az iskolában egy nemzetközi kutatás tükrében, ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PSYCHOLOGIAE 31:
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2000

Vargáné Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Taskó Tünde: Research on School Underachievement in international respect, In: Svietimo reforma ir mokytoju rengimas: MOSKLAS – STUDIJOS – MOKYKLA VII tarptautiné moskliné konferencija.Vilnius; Moszkva, Litvánia, 2000.11.22-2000.11.24. Vilniaus pedagoginis universitetas, pp. 46-51. Kiadvány: Vilniaus pedagoginis universitetas, 2000.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
14
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
44
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
2
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
3

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )