Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 12.
Személyes adatok
Steklács János
név Steklács János
születési év 1970
intézmény neve
doktori iskola
PTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím steklacsgmail.com
telefonszám +36 76 501-770
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Pallasz Athéné Egyetem (további intézmény)
további (egyetemi tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Huszár-Samu Nóra PhD (2019/06)  NDI-PTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mucsi Gergő (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Sipos Zsóka (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Tánczikné Varga Szilvia (PhD) (2020/08)  NTDI-SZTE
Zsigmond Gábor Zoltán (PhD) (2018/08)  NTDI-SZTE
(50%) Demeter Gáborné (PhD) (2017/08)  NDI-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Alkalmazott nyelvészet, olvasási képesség, funkcionális analfabetizmus, szemmozgás vizsgálat
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2013

Steklács János : Olvasási stratégiák tanítása, tanulása és az olvasásra vonatkozó meggyőződés, Budapest: Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt, 199 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2012

Csapó Benő, Józsa Krisztián, Steklács János, Hódi Ágnes, Csíkos Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása, In: Szerk.: Csapó Benő, Szerk.: Csépe Valéria Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 189-218.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2012

Csapó B, Józsa K, Steklács J, Hódi Á, Csíkos Cs: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues, In: Szerk.: Csapó B, Szerk.: Csépe V Framework for diagnostic assessment of reading. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 183-213.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2012

Józsa Krisztián, Steklács János: Content and curriculum aspects of teaching and assessment of Reading, In: Szerk.: Csapó B, Szerk.: Csépe V Framework for diagnostic assessment of reading. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 129-182.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Józsa Krisztián, Steklács János, Hódi Ágnes, Csíkos Csaba, Adamikné Jászó Anna, Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna, Szenczi Beáta: Detailed framework for the diagnostic assessment of reading, In: Szerk.: Csapó B, Szerk.: Csépe V Framework for diagnostic assessment of reading. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 215-305.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2012

Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasás tanításának tartalmi és tantervi szempontjai, In: Szerk.: Csapó Benő, Szerk.: Csépe Valéria Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 137-188.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2010

Csíkos Csaba, Steklács János: Metacognition-based reading intervention programs among fourth-grade Hungarian students, In: Szerk.: Anastasia Efklides, Szerk.: Plousia Misailidi Trends and prospects in metacognition research. New York: Springer-Verlag, 2010. pp. 345-366.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2009

Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 4: (109. évf.) pp. 365-397.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Steklács J, Csíkos CS: Improving students' reading comprehension by means of developing reading strategies. Results from a Hungarian experiment, In:Csapó B, Csíkos CS (szerk.) Developing Potentials for Learning : 12th European Conference for the Research on Learning and Instruction.Budapest, Magyarország, 2007.08.28-2007.09.01. Szeged: Graduate School of Education, University of Szeged, pp. 104-105. Kiadvány: Szeged: Graduate School of Education, University of Szeged, 2007.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2005

Steklács János : Funkcionális analfabetizmus a hipotézisek, tények és számok tükrében, Budapest: Akadémiai Kiadó, 132 p. (Philosophia Doctores) 35
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:29 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
66
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
93
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
139

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )