Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 07.
Személyes adatok
név Hatvani Andrea
születési év 1971
intézmény neve
doktori iskola
EKF Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
Elérhetőségek
drótpostacím hatvaniektf.hu
telefonszám +36 36 520-400
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Eszterházy Károly Egyetem
további (főiskolai docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Irodalmi szövegek pszichológiai tartalomelemzése, a különböző művészeti alkotások felhasználása a nevelésben és a tanárképzésben. tanulásfejlesztés, tanulásdiagnosztika, tehetségdiagnosztika.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2014

Dávid Mária, Hatvani Andrea, Héjja-Nagy Katalin : Tehetségazonosítás a pedagógiában = Identifying Gifted Students in Education, Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 28 p. (Géniusz Műhely; 1.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde Szerk.: Estefánné Varga Magdolna: Miben más?, Eger: EKF Líceum Kiadó, 115 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2014

Taskó Tünde Anna, Hatvani Andrea, Dorner László: Az IKT használat jellegzetességei 5-12. évfolyamos tanulók körében, OKTATÁS-INFORMATIKA 2014: (1) pp. 27-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Hatvani Andrea, Dorner László: Az IKT eszközhasználati szokások 11-18 éves korosztály körében, In: Szerk.: Torgyik Judit Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Komárno: International Research Institute, 2014. pp. 345-351.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2011

Hatvani Andrea: A tehetségfejlesztés és felzárkóztatás feladataira való felkészítés, tehetségdiagnosztika és fejlesztési módszerek elsajátítása., In: Szerk.: Estefánné Varga Magdolna Megújuló tananyagtartalmak a kompetencialapú tanárképzésben. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2011. pp. 51-82.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Hatvani Andrea: A pszichológiai tartalomelemzés szerepe az irodalompszichológiai vizsgálatokban., In: Szerk.: Estefánné Varga Magdolna, Szerk.: Ludányi Ágnes Tanárképzés, szociális képzés, gyermekvédelem: Tanulmányok a pszichológia, a neveléstudomány és a szociálpedagógia területéről. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2010. pp. 111-123.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2010

Hatvani Andrea: Vyâvlenie latentnyh kognitivnyh struktur v literaturnyh dialogah s pomoŝ'û psihologočeskogo kontent-analiza = Emerging latent cognitive structures in literary dialogues with the help of psychological content analysis, In: Szerk.: A A Kiseleva Rekonstrukcija subʹektivnoj realʹnosti = Reconstruction of subjective reality: psichologia i lingvistika = psychology and linguistics. Kharkov: Gumanitarnyj centr, 2010. pp. 30-45.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: orosz
2008

Hatvani Andrea: Konfliktusok és agresszió az irodalmi és kommersz szövegekben, ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO LINGUISTICA HUNGARICA (2005-) 35: p. &.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Hatvani Andrea: Latent Cognitive Structures in Literary Dialogues and Psychological Content analysis, ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PSYCHOLOGIAE 34: pp. 181-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2002

Hatvani Andrea: Ibsen Solness építőmester című drámájának értelmezése a Közös Rorschach Vizsgálat segítségével, In: Szerk.: Bagdy E Párkapcsolatok dinamikája: interakciódinamikai vizsgálatok a Közös Rorschach teszttel. Budapest: Animula, 2002. pp. 395-402.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
18
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
58
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
3

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )